UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenke LYKO / Nelly

Tskjorte her / skjørt Primark / veske H&M

Har du blitt vegetarianer? Kan du tenke deg å bli det? Hvorfor / hvorfor ikke?

Nei, jeg spiser fisk cirka en gang i uken når jeg er hjemme, men det er ekstremt sjeldent jeg spiser kjøtt utover det.

Skal du være med på bloggerne?

Nei, men det hadde sikkert vært moro å være med en gang.

Spiser du hva du vil selv om du har irritabel tarm?

Njææ. Nå er jeg ganske ny på dette, men jeg skal prøve meg på lav fodmap når jeg kommer hjem. Føler det er umulig å komme ordentlig inn i det når jeg er så mye på farten som jeg har vært den siste tiden. Så planen er å gå på det i et par måneder og så sakte, men sikkert teste vanlige matvarer igjen en etter en.

Tror du det kommer til å gå ut over forholdet til deg og Morten senere at du ikke vil ha barn?

Tiden vil vise, men jeg tror ikke det.

Er det vanlig å finne kondom hos kjæresten uten at han har kjøpt de mens dere var sammen?

Haha, så lenge den ikke er brukt nå nylig uten deg så! Neida, men jeg tror ikke det er så uvanlig å ha kondomer liggende. Det er bra å praktisere sikker sex! Både Morten og jeg har kondomer vi kjøpte før vi ble sammen.

Kommer du til å tjene over en million i år?

Aner ikke, men det tviler jeg på.

Hvordan går det med deg for tiden?

Det går veldig bra foruten om pollenallergien min, haha. Ellers går det strålende!

Hvilke presets bruker du til å redigere bildene dine?

Jeg bruker Marokko og city presets fra Pilotmadeleine.

Har du tenkt til å flytte fra Kristiansand?

Nei, absolutt ikke! Jeg synes byen er så koselig og trives veldig godt.

Skal du reise mye i år?

Uff, nei heldigvis ikke så mye mer nå! Jeg skal på en to ukers tur i september og helt sikkert noen turer mellom Oslo og Kristiansand, kanskje innom Larvik, men ikke noe mer enn det.

Hvor mange ganger har du farget håret?

Wow, alt for mange ganger. Det var vel en periode på ungdomsskolen og videregående at det håret virkelig fikk kjørt seg. Nå striper jeg etterveksten cirka hver tredje måned.

Noen tips til hvordan man kan holde ut et avstandsforhold?

Snakk sammen ofte, overrask hverandre, vis at dere setter pris på hverandre, sett av god tid sammen når dere først sees, kanskje reis bort?

Hvilke hårprodukter bruker du?

Jeg bruker sjampo, balsam, kur og en leave in cream fra Joico, og håroljen fra Bjuwti som dere finner HER.

Hvor går drømmereisen din?

New York! Og Maldivene eller Bahamas.

Når skal du og Morten forlove dere?

Haha, det får dere spørre Morten om 😉

Hvorfor svarer du ikke på spørsmål om familien din?

Jeg svarer på noe, men jeg svarer ikke på ting som angår deres privatliv. De har ikke valgt et liv i offentligheten, så kommentarer som går på det godkjenner jeg ikke.

 

14 kommentarer
    1. Hei skjønne deg! ❤️ Har et par spørsmål til en senere spm runde eller til innlegg. Hørte de på en podd, og synes de var så bra! Haha😉 Det er dilemmaer.
      Ville du hadd dobbelt så stort hode, eller halvparten så stort?
      Ville du gått opp 150 kilo eller hatt 50 i iq? (Du kan ikke gå ned i vekt)
      Ville du for resten av livet lagt ut kun meget lettkledde/sexy bilder på SM eller slettet alt av SM?
      Og noe helt annet: hvilke 3 typer menn kunne du aldri vært sammen med? Alt fra uteligger, til prest liksom… 😉
      Stor klem til gode deg!

      1. Overraske med middag når han/hun kommer hjem, overraske med frokost, vaske hele leiligheten, hvis dere er i et avstandsforhold kan du dra på overraskelsesbesøk, spandere en digg middag, overraske med en reise, kjøpe billetter til noe han/hun har skikkelig lyst til å se/gjøre!

    2. Haar du vurdert sprøyte?
      Mot pollen? :3
      Den berger meg gjennom allergisesongen! Sommeren uten den med bare allergimedisin høres ut som din sommer nåå
      Kenacort tror jeg der heter

    3. Hei Andrea. jeg må bare si at jeg digger bloggen din og at jeg her daglig. forsett med det du driver med. Haters gonna hate uansett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg