UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

T-skjorte MATCH / skjørt her / sko her / veske NLY (utsolgt)

Hvis du kunne få gjenopplevd EN dag i ditt liv, hva ville det vært?

Det må enten bli en av dagene da Morten og jeg var i Barcelona i november, eller da vi ble kjærester. Blir nok den siste altså, det er nok det fineste øyeblikket i livet mitt.

Hvordan er det egentlig å være blogger?

Det er veldig moro! Jeg får være kreativ, styre min egen hverdag og inspirere.

Hvilken utdannelse har du?

Jeg startet på en bachelor i journalistikk, men sluttet etter andre semester. Det er fortsatt noe i den retningen jeg vil studere, men jeg var nok ikke klar den gangen. Jeg har veldig lyst til å begynne på medier og kommunikasjon, kanskje allerede neste høst 🙂 Vi får se.

Hva var det første du tenkte da du så Morten for første gang?

Jeg synes han var kjekk! Jeg sneik jo på pcen som stod i resepsjonen på hotellet før jeg sjekket inn på Love Island og så alle deltakerne. Han var den jeg sendte i gruppechatten og sa så bra ut, haha.

Hevm er du i London med og hvor lenge skal du være der?

Jeg er her med tre venninner og en venninne som bor her! Vi skal bli til mandag, så det blir moro 🙂

Hvilket hotell i London bor dere på?

Ashley hotel, men det anbefales overhodet ikke.

Pleier Morten å være på byen med venner når du er borte?

Nja, han fester ikke så veldig mye, men det skjer innimellom.

Hvem er kulest i reisefølget ditt?

Det må selvfølgelig bli Christina, hun er dritkul!

Hva synes du om at Julia Nyland var så åpen om aborten sin?

Jeg synes det var utrolig tøft gjort av henne! I en verden hvor flere og flere land innskrenker abortloven og med det fjerner kvinners rett til å bestemme over egen kropp synes jeg det er skikkelig sterkt å være så åpen om det, særlig rundt det temaet hvor “alle” har en sterk mening. Ønsker henne alt godt og sender varme tanker hennes vei.

Hvilket par hadde du og Morten ville vært for en dag, om dere skulle valgt hvem som helst?

Vi er ikke helt enige, men jeg sier Blake og Ryan

Får du dårlig samvittighet av å fly så mye?

Ja, men dessverre så har jeg allerede planlagt en del reiser dette året som jeg ikke har noen plan om å avlyse. Jeg prøver å være flink ellers i hverdagen med kildesortering, vegetarkost og kollektivt. Så skal jeg virkelig prøve å fly mindre neste år! Foreløpig er det kun to planlagte reiser, så jeg skal prøve å ikke booke så mange fler hvor jeg må ta fly.

Snakker Morten med andre jenter som han er venn med, og kan han henge med de og snappe uten at du blir sur?

Hehe, ja det gjør han og ja det kan han.

Hvilken dialekt synes du er finest?

Hm… Jeg synes sognedialekt er veldig fint, men jeg synes dialekt har mye med personen å gjøre. Noen kan snakke nydelig nordlansk for eksempel, mens andre blir brautende. Har jo litt med hvor man kommer fra da. Jeg føler det er litt sånn med alle dialekter.

Har du søsken?

Jeg har en lillesøster som er to år yngre enn meg.

Hvem er eldst av deg og Morten?

Morten er to år eldre enn meg. Jeg er født 26.10.94 og han er født 11.11.92.

Har du blitt mer kjent etter Love Island?

Nja, litt kanskje! De sosiale mediene mine har i hvert fall fått en liten boost, men folk forbinder meg nok mest med enten Paradise eller bloggen 🙂

Hva betyr det at noen bloggere har manager og har du det?

De har noen som passer litt på dem. Det kan for eksempel innebære å gjøre avtalene for de, sørge for at de får annonser og at alt går som det skal, tar pressehenvendelser og ordner opp. Jeg har ikke det, nei. Jeg gjør faktisk alt selv 🙂

Har du vokst fra venner noen gang?

Ja, jeg føler at det er en ganske naturlig ting i ungdomsårene. Nå skal det nok mye til for å vokse fra de vennene jeg har nå, vi er jo ganske voksne og med mindre noen forandrer seg drastisk så tviler jeg på at det skjer.

 

1 kommentar
    1. Hei fine! ❤️ Haha, så kult å se hvordan dere prøvde å finne det paret dere ville vært!😂 gøy med litt innside information!😂 Klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg