UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

Solbriller eBay / genser Arnie Says / øredobber H&M / skjørt her / smykke Guldia

Hvorfor dro dere på en sånn tur som dere er på nå?

Det var egentlig Morten sin idé. Vi har snakket om å ta en roadtrip i sommer, men det skjer så mye så vi trodde egentlig ikke vi kom til å få tid. Planen var å kjøre ned til Italia og ha god tid, men det går ikke så vi tok en litt kortere versjon i stede. Så er det jo veldig moro at dere får være med på å bestemme og at vi kan ta litt ting på sparket. Det er også et stort pluss at vi får sett mange forskjellige land og steder.

Du sier at du ikke vil ha barn, men hvis du hadde blitt gravid nå, ville du beholdt barnet?

Her sier vel svaret seg litt selv 🙂 Jeg vil ikke ha barn nå.

Hva synes du om at Love Island skal få en ny sesong, og med Morten Hegseth som programleder?

Jeg er så glad! Det programmet er egentlig amazing og det fortjener en ny sesong. Jeg håper virkelig det blir en suksess og at mange finner kjærligheten sånn som vi gjorde. Jeg synes Tone var superflink i vår sesong, skikkelig god til å lette på stemningen og få oss til å slappe av så synd at hun ikke blir med videre, men Morten er morsom så det blir sikkert kjempebra det også.

Drikker du ofte?

Nei, det er ganske så sjeldent.

Er du like god venn med Sofie som før?

Jeg går liksom ikke rundt og måler vennskap på den måten. Sofie og jeg er gode venner, og som med gode venner så er det perioder man er mye sammen og snakker sammen hver dag, mens i andre perioder går det litt lenger tid.

Hvor er de sorte solbrillene du bruker så mye fra?

De er kjøpt på eBay for godt over et år siden.

Hvordan er det når du er på byen i Oslo og Morten er hjemme i Kristiansand, eller omvendt at han er ute og du er hjemme. Blir det mye sjalusi?

Nå er jeg sjelden ute, men det har jo skjedd at han har vært ute uten meg i Kristiansand og Mandal og at jeg har vært ute uten han i Larvik og Oslo. Det er overhodet ikke et problem, noe jeg er veldig glad for. Jeg er så takknemlig for at ingen av oss er plagsomme og skal ringe for å kontrollere hva den andre gjør osv. Vi stoler hundre prosent på hverandre og vet at ingen av oss er interessert i noen andre så da går sånt veldig greit.

Hva synes du om at Sofie er med på bloggerne?

Det er så moro! Jeg vet at hun har ønsket seg det lenge så det er jo utrolig hyggelig at det faktisk skjer. Jeg gleder meg veldig til å se den sesongen altså, fine folk.

Har du et kjendiscrush?

Ja, mange haha. Harry Styles, Charlie Hunnam, David Beckham, han som spiller hovedrollen i Bodyguard/Rob Stark i Game of Thrones og Chris Hemsworth for å nevne noen.

Hvor er den gule kjolen din med ruter fra?

Den er fra Only og dere finner den her.

Er det dyrt å reise sånn som dere gjør nå? Ser så koselig ut!

Det er superkoselig! Om det er dyrt eller ikke kommer veldig an på hva man gjør det til. Man kan velge lit billigere hotell i småbyer i stede for dyre i storbyer osv. Ta med mat i kjølebag, kjøpe mat og lage til på hotell eller i en leilighet, sjekke airbnb. Vi er vel på en slags mellomting, men foreløpig har vi ikke brukt så mye altså. Et tips fra Morten er forresten å ikke kjøre så mye i Frankrike på grunn av mye og dyre bompenger.

Hvordan har du det for tiden?

Generelt veldig bra, men det går jo litt opp og ned som det alltid gjør. Den siste tiden har jeg kjent litt på at jeg savner gjengen min, men sånn kommer det jo til å være litt.

Skal du se Love Island når det begynner på tv?

Ja, gjett om. Jeg gleder meg så mye og håper de får med kule og ekte folk som virkelig er ute etter kjærlighet. Så kan de nok med hell korte litt ned på de lange samtalene og heller sende folk litt mer ut av villaen på date med nye folk. Det tror jeg hadde blitt kult.

Hvorfor vil du ikke si hvor mye du tjener?

Fordi jeg synes det er rart å skulle dele hva jeg tjener, faller meg ikke naturlig i det hele tatt. Jeg skjønner heller ikke hvofor folk føler det er naturlig å spørre meg hva jeg tjener. Jeg går ikke bort til fremmede og spør hva de har i månedslønn liksom. Utrolig merkelig.

Kom ikke Cristian fra Love Island på besøk til dere samme natt som dere dro?

Haha, jo. Det der var litt dårlig timing. Han skulle på kurs i Kristiansand og tenkte å bli noen dager for å henge, men vi dro litt spontant på tur tidlig dagen etterpå så han er nå hjemme hos oss og passer på leiligheten 🙂

Hvem skal du til London med?

Jeg reiser med tre venninner også bor det en fjerde venninne i London. Gleder meg så mye!

Kommer vi til å se deg på bloggerne siden Sofie er med?

Tiden vil vise, mine kjære!

Savner du noen gang å være singel?

Nei, absolutt ikke. Det er faktisk noe jeg trodde jeg kom til å gjøre før jeg møtte Morten, men jeg ville aldri byttet om. Det viser seg at jeg er en skikkelig kjærestejente, hihi.

Hva synes pappaen din om at du blogger?

Jeg tror han er stolt av det jeg får til og at jeg jobber hardt for å oppnå drømmene mine 🙂

 

17 kommentarer
    1. Hva tenker du om den nye abortloven i Norge, og om regjeringen vi har i landet per dags dato? Love you❤️

      1. Jeg synes det er litt vanskelig. Jeg synes vi skal få bestemme 100% over egen kropp, men samtidig synes jeg det er brutalt å fjerne et av flere barn. Igjen så er det sikkert mange grunner til at kvinner gjør dette og det er nok ikke bare fordi de ikke har lyst på flere barn. Vi må ikke glemme hvor mye det koster å ha et barn, så det er ikke sikkert at kvinnen har økonomien på plass til å få tre barn på en gang. Jeg tror de færreste velger å fjerne et av flere barn uten god grunn og hvis de faktisk må gjøre det valget så er det ille å måtte stå foran en nemd som skal velge over din kropp og bestemme over ditt liv. Så jeg synes ikke vi trenger den loven. Jeg synes man skal få bestemme selv og jeg tror de aller færreste fjerner et av flere barn med mindre de har en veldig god grunn. Jeg stemte ikke på den regjeringen vi har i dag.

        1. Greien er at å fjerne et av flere barn kan bare skje etter utgangen av uke 12 som er grensen vi har for selvbestemt abort. Etter 12 ukers regelen må alle søke til en nemd for å få gjennomført en abort aka det burde inngå også for tvillingabort.

    2. Hei fine!🙂 Så kult med den spontanturen deres altså! Skikkelig smart å gjøre noe sånt! Gleder meg til å se vloggen senere! Kos dere max! Klem! ❤️

    3. Er det en grunn for at du ikke vil ha barn? Liker du ikke dem, eller hva er greia? Virker som du ikke liker barn

    4. Hei!
      Så gøy med roadtrip! Har så lyst til å gjøre noe lignene selv i sommer, men er litt dårlig på å finne frem til hoteller osv på veien. Kunne du laget et innlegg med hvordan du fant sovesteder, hva ting kostet osv? En slags “roadtrip oppskrift” Det hadde vært så gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg