UKENS SPØRSMÅL

Har du bunad, eventuelt hvilken?

Ja, jeg har Vestfoldbunad og synes den er superfin.

Har du et spesielt treningsprogram?

Nei, akkurat nå er jeg på et punkt hvor jeg må gjøre det jeg synes er gøy den dagen for å klare å gjennomføre. Jeg har fulgt program tidligere og det funker ganske bra, så jeg lurer på om jeg skal begynne igjen ganske snart.

Hva hadde du gjort om Morten var utro?

Da hadde jeg grått meg ihjel, mistet troen på kjærligheten og antakeligvis flyttet avgårde.

Noen tips for å holde motivasjonen oppe på dager hvor man er lei av alt?

Det er et veldig godt spørsmål faktisk. Jeg har slitt litt med nettopp det de siste dagene når formen ikke har vært på topp. For meg hjelper dte ofte å rydde eller vaske hjemme, da føler jeg på en måte at jeg får litt tak på livet igjen. Så jeg starter ofte med å vaske leiligheten ordentlig, ta en dusj og så enten gå meg en tur eller dra på trening (ja, etter dusjen). Da får jeg litt kontroll.

Hvordan tror du livet ditt ville vært nå om du ikke ble med på Love Island?

Ikke like bra som nå, haha. Hvem vet? Jeg hadde antakeligvis begynt å studere medier og kommunikasjon på Oslo Met, jeg kom jo inn på det like før jeg dro. Så hadde jeg vel enten jobbet litt på Match eller kun hatt bloggen som deltidsjobb, vanskelig å si. Så hadde jeg nok leid i Oslo sammen med en venninne eller to og unngått dating for alt i verden, haha. Ganske annerledes med andre ord!

Har du noen tips til en som er redd for å date?

Hahah, gøy at dette står rett under svaret mitt over her. Jeg var jo livredd for det selv så jeg kan aldri bli singel igjen. Jeg pleide å takke ja til dates for så å trekke meg i siste liten fordi jeg ikke turte, så jeg er virkelig ikke den beste å spørre. Når det er sagt så gikk det jo bra da jeg faktisk dro, og det var jo hyggelig. Kanskje du kan prøve å tenke på det som et møte med en ny person i stede for en date for å fjerne litt av presset? Tenk at det er bare en øl med en hyggelig fyr/jente, eller en kaffe for å bli kjent?

Hva liker du best å trene?

Jeg liker best å løpe intervaller, gjerne i motbakke, trappeløp og styrketrenng på bein og rumpe.

Kan du dele din erfaring med voksing? Hvordan opplevde du første gang, er det vondt osv.?

Jeg elsker å vokse og kommer aldri til å slutte med det. Jeg vokser underlivet fast og innimellom overleppe. Jeg har også prøvd å vokse armer, legger og lår, men det har jeg vel bare gjort en gang eller to og kommer ikke til å begynne med fast. Det å vokse underlivet er ti millioner ganger bedre enn å barbere. Du er hårløs i flere uker, huden blir myk og man slipper de stikkende små hårene som kommer etter barbering. Nå har jeg prøvd sukker i stede for vanlig voks og det er mye mindre smertefullt og huden blir ikke like sår etterpå, så det anbefaler jeg på det sterkeste! Aldri voks underlivet med strips, det er grusomt. Sukker er det beste etterfulgt av varmvoks.

Hvor ønsker du å reise neste gang, siden LA var så langt nede på lista?

Jeg vil besøke ganske mange steder i Italia som for eksempel Milano, Amalfikysten, Firenze, Venezia og gjerne noen mindre byer. Elsker Italia! Så vil jeg til New York, Australia, Tanzania og gjerne til Hellas igjen.

Hva synes du om dyr i sirkus?

Det er grusomt og helt unødvendig.

Hva heter foreldrene dine?

Pappa heter Sveinn 🙂 Det er derfor jeg heter Sveinsdottir, han er islandsk og der er det vanlig at barna får farens navn som etternavn.

Kan du vise frem leiligheten?

Jeg har vist den frem i en housetour video som dere finner HER, men jeg kan vise den igjen når vi er ferdig med gangen, kontoret og verandaen!

Hva er det verste med Kristiansand?

Jeg synes ikke noe er ille (enda i hvert fall), så da må det bli det at bestevennene mine ikke bor her.

Har du ikke kontakt med Sofe og Martine L etter at du flyttet fra Oslo?

Jeg tror mange har misforstått litt. Jeg og Martine har aldri vært noe gode venner. Jeg vil heller si at vi er bekjente, men når vi møtes er det selvfølgelig kjempekoselig, greia er bare at vi som regel møtes via Sofie for begge er god vennine med henne. Martine er en kjempefin jente, men det er ikke alle man blir bestevenn med. Jeg har kontakt med Sofie, men selvfølgelig ikke i like stor grad som da vi bodde sammen i Oslo 🙂

Hva er din favorittbok?

Åh, vanskelig å velge! Jeg elsker Et helt halvt år, så synes jeg To søstre er utrolig spennende. Indias datter er også fantastisk fin.

Hvilken bil har dere?

Det er Morten sin bil og det er en Golf.

Hva slags hund vil du ha?

Jeg er egentlig åpen for det aller meste, haha, men gjerne en mellomstor hund som kan trives med plassen vi har i leiligheten her. Vi snakker litt om å adoptere en hund og da har vi ikke så mange preferanser på rase, men hvis vi skal kjøpe blir det fort en japansk spisshund.

Hvis du vant en million i lotto, hva hadde du brukt pengene på?

Nytt kjøkken, rive panelet på veggen i stua og male, betale ned studielånet og så bruke resten på å betale ned på huslånet. Åh, det hadde vært digg.

Hva er Morten sine topp tre beste egenskaper?

At han er snill, veldig omtenksom og morsom.

Tok du kongle-knuta da du var russ?

Haha, nei.

 

18 kommentarer

Siste innlegg