UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

T-SKJORTE HER / SKJØRT MONKI HER

Hvem fra Love Island var invitert på innflytningsfesten din?

Magnhild, Ellinor, Bruna, Einar og Marius 🙂 Cristian var også invitert.

Hvordan går Morten overens med vennene dine?

Veldig bra, så det er jeg selvfølgelig glad for. De liker han og han liker de.

Hvor bestiller du Pepsi Max?

Jeg har endelig funnet siden! Yoolando, så husk å hold deg under tollgrensa.

Hvorfor godkjenner du ikke alle kommentarer?

Jeg godkjenner 99,8% av alle kommentarer, men jeg godtar ikke kommentarer som for eksempel inneholder rasisme eller hvor det står stygge ting om andre. Stygge kommentarer om meg derimot… Haha. Nei, jeg er jo modertaor for mitt eget kommentarfelt og enkelte ting er ikke greit å publisere på en offentlig blogg.

Har det kommet noen overraskelser etter at du flyttet inn med Morten, hva har eventuelt vært det beste og det verste?

Nei, jeg vil ikke si at det har kommet noen overraskelser. Vel, begge var ganske overrasket over hvor bra selve innflytningsprosessen gikk, at vi ikke kranglet noe i løpet av den tiden haha. Det beste har definitivt vært at vi faktisk bor sammen, vi har hverandre i nærheten hele tiden, vi legger oss sammen, står opp sammen og trenger ikke reise for å se hverandre. Jeg vil ikke si at noe er det “verste”, men jeg er nok litt mer nøye på å holde orden og vil ha ting på min måte, mens han er vandt med å bo alene og er ikke så nøye på ting haha. Så jeg kan fort bli litt masete og han litt lat, men det er ikke akkurat ille.

Tips til å takle stress?

Mitt aller beste tips (som har hjulpet meg veldig mye) er å skrive en prioriteringsliste. Skriv det du skal gjøre i rekkefølge etter hvor viktig det er og jobb deg nedover. Rekker du ikke det nederste så er det jo ikke så viktig.

Hvordan er ditt forhold til kropp og mat?

Bra, vanlig, tenker ikke så mye over det haha. Spiser det jeg vil, prøver å unngå godis i ukedagene og spiser normal sunn mat i uka og ofte noe ekstra digg i helgen. Så skeier jeg ut litt for ofte wopsi, men det skal jeg prøver å skjerpe meg på.

Hvordan så du for deg livet ditt for ti år siden?

Wæææh, skal jeg huske det? Haha. Jeg tror jeg så for meg at jeg skulle jobbe som journalist og det var vel egentlig det. Jeg hadde ingen store planer om hvordan livet skulle se ut, det var mer sånn “la oss se hva som skjer, men dette vil jeg jobbe med”.

Har du link til en fin leopardkjole?

Ja, jeg elsker leopard. Her kommer fine fine:
(PS: husk at koden ANDREA20 gir 20% på NLY by Nelly frem til klokken 18 i dag).

KJOLE 1 HER / KJOLE 2 HER / KJOLE 3 HER / KJOLE 4 HER

Kunne du bodd i Nord-Norge?

Har ikke prøvd, men jeg tenker nei…

Hvem av Isabelle E og Martine L synes du fortjener suksessen minst med tanke på arbeid lagt inn?

For det første setter jeg lite pris på slike negativt ladde spørsmål og jeg synes du har helt feil fokus. Jeg synes ikke vi skal begynne å snakke om hvem som fotjener ting minst. Jeg synes begge to fortjener det, jeg! Nå vet jeg heller ikke hvor mye jobb noen av de legger inn, men de har nå klart seg ganske så bra begge to og da synes jeg heller vi skal si grattis, bra jobba, enn å se på hvem som fortjener det minst av de to. Nei, nå ble jeg faktisk ganske irritert. Slutt med sånt!

Hva løper du 4×4 på?

Aner ikke, løper aldri 4×4.

Er du en typisk sjenert person?

Blæææh, ja veldig. Jeg er faktisk veldig sjenert og synes det er litt skummelt å møte nye folk. Dette gjelder særlig hvis det er flere folk på en gang, da blir jeg redd haha.

Fikk du tilbud om å være med Sofie og Martine til LA?

Ja, Sofie foreslo det, men jeg tror hun har skjønt nå at jeg ikke blir med til LA haha. Stakkars jenta har prøvd å få meg med så lenge vi har kjent hverandre, men det er mange steder jeg heller vil besøke så jeg tar nok de først.

Anbefaler du å studere i Oslo?

Jeg er ikke den rette å spørre fordi jeg deltok ikke på noe sosialt da jeg studerte der, men jeg har jo hørt at studiemiljøet i Oslo ikke er så bra. Nå vet jeg jo egentlig ikke såååå, prøv?

Hvor er den grønne puten i sofaen fra?

H&M Home!

Merker du noe til kroppspresset i dagens samfunn?

Helt ærlig, nei. Jeg synes det er veeeeldig mye snakk om det, men personlig så merker jeg virkelig ikke noe til det. Så lenge du er trygg på hvem du er og trygg på innsiden så tror jeg det er vanskelig å bli veldig påvirket av alt suset rundt deg, som for eksempel kroppspress.

Hvem er dine bestevenner på Snapchat?

Marius fra Love Island, Ida (en venninne), Linea (venninne/kjæresten til broren til Morten), Morten, Maiken (venninne/venninne til Morten) og Marte (bff 4 evah).

Kommer du til å flytte fra Kristiansand hvis det blir slutt mellom deg og Morten?

Det har jeg ikke tenkt på, men jeg tror ikke akkurat det kommer til å bli slutt med det første så vi får se når den tid eventuelt (forhåpentligvis aldri) kommer. Hvis jeg plutselig har masse venner og føler meg hjemme her så er det ikke sikkert, men hadde det blitt slutt nå så hadde jeg nok flyttet.

Kan du fortelle hva du tjente forrige måned?

Nei, jeg synes det er rart å skrive hvor mye jeg tjener haha. Dere får søke meg opp på skattelistene neste år så får dere se 😉

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

17 kommentarer

Siste innlegg