UKENS SPØRSMÅL

Hva heter fargen dere har på veggen i stua?

Så mange spør om det, men jeg vet dessverre ikke. Den var her da vi flyttet inn.

Hvor gammel er du?

Jeg er 24 år gammel (1994).

Er du flink til å synge?

Hahahaha, nei! Jeg skulle ønske det. Drømmen min da jeg var liten var å bli popstjerne.

Har du noen gang i forholdet du er i nå lurt på om det vil vare?

Merkelig nok ikke. Dette er veldig rart faktisk, men vi har snakket om hvor rart det er at det ikke er rart. Jeg føler vi har kjent hverandre i en evighet og det var på en måte noe som bare falt på plass da Morten kom inn i livet mitt (klisjé wopsi). Jeg tenker at vi skal være sammen til vi er gamle og grå.

Savner du jobben på MATCH?

Nei, det er ufattelig deilig å styre sin egen hverdag og være min egen sjef!

Har du alltid vært begeistret for håndball?

Ja, det vil jeg si. Jeg spilte i mange år selv og har alltid likt å følge med.

Ser at du ofte kjøper nye klær. Bruker du noen gang klærne dine flere ganger?

Hahah, unnskyld at jeg ler, men dette var et veldig morsomt spørsmål. Er det noen som IKKE bruker klærne sine flere ganger? Jeg fikk jo tilsnakk på Instagram forrige uke fordi jeg alltid bruker de samme skoene, hehe så ja absolutt. Jeg liker å kjøpe nye klær, men jeg har masse i skapet som er flere år gammelt og det funker like bra enda 🙂

Hva skal du og Morten finne på i påsken?

Vi reiser til Thailand nååååå!!!! Woho!

Vil du skaffe deg hund?

Ja, det har jeg store planer om, men ikke før neste år en gang.

Hvor ofte trener du?

De siste månedene har det vært sånn cirka null til en gang i uka, hehe. Denne uken ble det faktisk tre økter og målet mitt er fire nå som jeg har kommet litt på plass.

Hvordan er det å bo i Kristiansand?

Foreløpig er det veldig fint altså! Jeg trives godt.

Hadde du nektet Morten å få barn om han ønsket det om et par år?

Haha, ja. Jeg skal ikke ha barn om et par år og ikke før jeg også eventuelt er klar for det. Jeg kommer ikke til å få barn fordi noen andre vil at jeg skal få det om dere skjønner.

Hva ville du jobbet med om du ikke hadde vært blogger?

Jeg ville definitivt jobbet innenfor media! Kanskje som journalist eller noe med medieproduksjon. Det virker så moro og det er noe i den duren jeg har tenkt til å studere i fremtiden.

Er du flink til å lage kaker?

Nei, jeg er dessverre elendig på kjøkkenet.

Hvilken videregående gikk du på og har du utdanning?

Jeg gikk studiespesialiserende på Thor Heyerdahl videregående skole i Larvik. Nei, ikke annet enn det ene året jeg tok av en treårig bachelor i journalistikk for noen år siden.

Tar du lip fillers?

Nei, det gjør jeg ikke.

Hvordan har det vært å flytte til et sted som du ikke har noen tilknytning til fra før av?

Jeg trodde det skulle være veldig rart, men det føles helt naturlig. Veldig merkelig egentlig, men jeg stortrives så langt. Nå har jeg riktignok en god del å styre med så det kan være det blir annerledes når ting roer seg.

Går du på prevensjon og hva er din erfaring med det?

Ja, jeg går på p-piller og liker det egentlig ikke noe særlig. Jeg hadde jo et år for ikke så lenge siden hvor jeg ikke brukte prevensjon og jeg hadde utrolig mye mer energi og var veldig glad i løpet av det året. Tror ikke det er tilfeldig altså, men jeg vet jo ikke.

Hvor er klesskapet ditt fra?

Det er et lite walk in closet som er bygd bak veggen på soverommet vårt. Selve innredningen vet jeg ikke hvor er fra fordi det var her da vi flyttet inn.

Hva er dine mål med trening?

Å komme i form!!! Jeg er så lei av å bli sliten av ingenting og savner den gode treningsformen jeg har vært i så mange ganger. Jeg elsker å være aktiv, men jeg trenger rutinene for å klare det.

Du vet vel at det er offentlig hva boliger blir solgt for? Er bare et par klikk på nettet det så får man opp all info om boliger.

Dette er litt det samme som at jeg ikke skriver hva jeg tjener. Folk kan søke opp det via skattelistene, men det krever litt mer enn at jeg skriver det her på bloggen. Så hvis folk er såpass nysgjerrige på inntekt og pengebruk så er det bare å søke i vei, men jeg har valgt å ikke dele det her.

Kunne du klart å ha shoppe-stop i et år? Ingen klær, sko, vesker osv.

Ææææh. Jeg kunne vel klart det, men jeg tenker nei haha.

Savner du Oslo?

Nei, ikke enda 😉 Jeg savner vennene mine, men ikke byen.

Har du fått et favoritt-spisested i Kristiansand enda?

Ja, men det er så mange flere steder jeg vil teste ut! For en fantastisk matby jeg har havnet i. Jeg er helt frelst av Panda Panda, La Famiglia har utrolig god italiensk mat og jeg likte veldig godt Amigos. Jeg elsker jo italiensk og mexikansk mat sååå ble fort de to.

Hvem av dere har bestemt interiøret i leiligheten?

Begge to. Jeg foreslår nok mest fordi jeg leter mest, men jeg hører alltid med Morten hva han tenker.

Hvilke interiørbutikker anbefaler du?

Kremmerhuset, Home & Cottage, KID, no. 1, Hansen & co, Lagerhaus, Søstrene Grene, Ellos Home, H&M Home, Royal Design og Room 21. Sikkert mange fler, men de kommer jeg ikke på akkurat her og nå.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg