UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenker Nelly

Hvor finner du inspirasjon til klær?

Jeg finner mye inspirasjon på Instagram. To va mine favoritter er Angelica Blick (@angelicablick) og Kenza (@kenzas)! De har utrolig mye kult.

Fikk du bra karakterer på ungdomsskolen?

Ja, i fagene jeg likte i alle fall haha. Det var bra i det aller meste bortsett fra naturfag og matte.

Hva er favorittmaten din?

Det må bli meksikansk og italiensk mat, gjerne taco eller pizza.

Hva gleder du deg mest til med å flytte til Sørlandet, bortsett fra å bo med Morten?

Jeg synes Kristiansand virker som en veldig koselig by og sørlendinger virker utrolig koselige! Jeg føler det er lettere å føle seg hjemme her uten et nettverk enn hva det er i for eksempel Oslo.

Hva synes du om Mandal?

Det er en så koselig by! Jeg elsker den lille gågaten og at man har vannet rett i nærheten.

Hva har gjort at du har blitt så glad i å være ute?

Jeg har egentlig alltid vært det og da jeg var yngre var vi ofte ute på tur, noe jeg fortsatte med den første tiden etter at jeg flyttet til Oslo. Så skled det på en måte bare ut, men takket være Morten så har jeg funnet tilbake til det! Jeg elsker jo frisk luft.

Hva skal du gjøre i påskeferien?

Da skal jeg til Thailand, woho!

GENSER SHEIN / BIKINITRUSE HER

Hva er favorittdyret ditt?

Det må bli hund, men jeg synes løver er utrolig fine så kanskje de også.

Hvordan går det med deg for tiden?

Det går greit. Jeg er føler at jeg er en miks av lykkelig og sliten, haha. Det er som sagt en del som skjer om dagen og jeg blir litt sliten av akkurat det, men ellers har jeg det veldig fint!

Hva var det første du la merke til ved Morten?

Jeg synes han var veldig kjekk og han hadde en fin utstråling. Og øynene. Jeg har faktisk et bilde i hodet av første gang jeg så han da han ikke inn på Love Island. Han var sååå fin!

Hvordan er kvaliteten på NLY by Nelly-produktene? Folk skriver så mye forskjellig.

Det er ikke rart at folk skriver mye forskjellig fordi det er litt varierende fra plagg til plagg, men jeg synes det aller meste er i kvalitet på lik linje med klær fra H&M, Zara og lignende butikker. Jeg blir stort sett fornøyd og plaggene holder lenge 🙂

Hva hadde du gjort i dag om du fikk vite at det var din siste dag?

Wow, godt spørsmål. Det ser jeg for meg er veldig vanskelig å svare på før man er i en slik situasjon, men akkurat nå tenker jeg at jeg ville samlet alle jeg er glad i og gjort noe koselig! Gått en tur, trukket inn deilig vårluft, spist all den gode maten jeg liker, funnet en valp jeg kunne kost med og kost masse med kjæresten min.

Hvilket kamera bruker du?

Canon Eos D550 med 50 mm linse og Olympus Pen E PL-8.

JAKKE HER

Hva er det beste og det verste med å være blogger?

Det beste er friheten jobben gir meg, at jeg kan ta den med nesten hvor som helst. Det verste er at jeg alltid er på jobb.

Vet du hvor navnet Sveinsdottir kommer fra?

Ja, fra pappa. Han er islandsk og der er det vanlig at barna får etternavn etter faren, for eksempel som meg hvor pappa heter Sveinn og jeg blir Sveinsdóttir.

Hvilken telefon har du?

iPhone 8.

Hva jobber Morten med?

Han jobber som landmålerassistent og litt med sosiale medier.

Skal du på flere reiser i 2019?

Jeg skal som sagt til Thailand i påsken og Manchester i juni. Så ser Morten og jeg litt på en tur til Milano i løpet av våren og jeg en tur med venninner i slutten av juli, men det spørs om det blir noe av…

Ønsker du å jobbe som blogger hele livet?

Det er vanskelig å si. Akkurat nå trives jeg veldig godt, men jeg har en plan om å studere videre i fremtiden. Enten fortsette på journalistikk eller medier og kommunikasjon.

Hva synes du om bloggen til Morten?

Haha, jeg synes den er ganske morsom jeg! Har dere sett parodien av meg? Den er spot on.

BLAZER HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

18 kommentarer
    1. Fine svar <3 En ting jeg lurer på; er hvis du hadde hatt en bror, hva ville etternavnet hans blitt siden du heter Sveinsdottir?😄

    2. Utrolig fin blogg:) så søte du og Morten er;)
      Ser du deg for at du og Morten kunne gifte dere i fremtiden ?

    3. Hei fine Andrea❤️
      Jeg bare lurer på om hva visst en islandsk mor ikke vet hvem faren er, får ungen da samme etternavn som moren, eller?

      1. Har ikke sagt at jeg har mange seksere? Jeg ser ikke kun på seksere som gode karakterer og nå var det snakk om ungdomsskolen, er videregående som gjelder når man søkere høyere utdanning 🙂

    4. Ååå, hadde vært så koselig å blitt kjent med deg når du flytter til Kristiansand! Bor der selv, og elsker det så masse💕 lykke til med flytting 🌸

      1. For meg kommer det an på faget. Hvis det er et fag man sliter i og klarer å sikre seg en treer kan det være kjempebra for det faget! Jeg hadde det sånn med naturfag for eksempel, da var det å få fire som å få seks og en treer var jeg fornøyd med 🙂 I andre fag, som for eksempel norsk hvor jeg var god var jeg ikke fornøyd med mindre jeg fikk fem eller seks, så for meg kom det helt an på faget og forutsetningene jeg hadde!

    5. Hva tenker du på når du ønsker å studere medier og kommunikasjon? Jeg gikk det på vgs og nå studerer jeg journalistikk i Kristiansand 🙂 Kanskje det er en høyere utdanning som heter medier og kommunikasjon? Vet ikke!

      Håper du har en skikkelig fin dag! Forresten, bildene dine er utrolig fine. Det gjør bloggen din komplett, sammen med veldig gode skriveferdigheter 💗

      1. Så gøy! Je hadde så lyst til å sør det på vis, men turte ikke fordi jeg ikke kjente noen og var supersjenert så ble ikke det… Da tenker jeg på studiet medier og kommunikasjon <3 Jeg kom inn på studiet ved OsloMet i fjor høst faktisk, men så valgte jeg muligheten til å dra på Love Island i stede. Angrer ikke på det nå, hihi, men vil fortsatt studere det i fremtiden. Åå, tusen takk Silje! Så utrolig hyggelig å høre 😀

    6. Jeg er ikke skikkelig utadvendt jeg heller, men som journalist blir man rett og slett tvunget ut av den innestengte rollen. Det er veldig fint faktisk, spesielt hva det gjør med deg som person. Hehe, det fikk jeg med meg! Man burde aldri angre på ting man har gjort tenker jeg, men heller gjøre ting annerledes neste gang om noe føltes feil. Snakker generelt i livet, ikke om love island. Det får du ikke lov å angre på! 😌

      Lykke til i fremtiden, med flytting og kjærligheten 💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg