UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE HER (20%) / T-SKJORTE NA-KD / BUKSE (25%) HER

Hva har skjedd siden du ikke føler deg trygg i ditt eget hjem?

Flere ubehagelige situasjoner som jeg ikke ønsker å gå nærmere inn på akkurat nå.

Hvilket treningsenter har du tenkt å melde deg inn på når du flytter til Kristiansand?

Aner ikke! Kom gjerne med tips om deres favoritter.

Hvor mange søsken har du?

Jeg har en lillesøster som er to år yngre enn meg.

Skal du og Morten skaffe dere dyr når dere flytter sammen?

Ja!!! Bare ikke helt med en gang, haha. Vi snakker om å skaffe oss en hund etter hvert, men først må vi bo oss litt inn og komme inn i en ordentlig hverdag med rutiner og se om vi har tid (noe jeg tror vi har).

Hvorfor bruker du foundation når du har verdens vakreste hud uten sminke?

Først og fremst, tusen takk <3 Jeg har faktisk nesten sluttet med foundation. Nå bruker jeg som regel bare litt concealer under øynene og resten av sminken i ansiktet er i pudderform.

Er det deres hytte dere ofte er på? Hvor ligger den?

Det er foreldrene til Morten sin og den ligger på Bortelid.

Skal du reise i sommer?

Jeg skal til Manchester med Morten, han fikk det i bursdagsgave fra meg i november. Annet enn det vet jeg ikke, må nok se an økonomien.

Var du like mye ute på tur før du møtte Morten?

Haha, nei ikke i det hele tatt!Jeg har alltid likt å gå tur, men det har liksom ikke blitt prioritert. Så takk til Morten som drar meg med ut på tur.

Vil du bli med på en ny sesong av Paradise?

Nei.

Skal du og Sofie på ferie sammen snart?

Nei, det har vi ingen planer om.

Hvordan kan man gjøre det bedre på Instagram? Har du noen tips?

For all del, ikke kjøp følgere… Det er vanskelig å si fordi alle liker forskjellige ting! Noen gjør det stort og koser seg med å legge ut uredigerte og ufiltrerte bilder, mens andre liker å ta kreative bilder og bruke mye tid på redigering av lys og farger. Jeg tenker at det beste er å gjøre det du synes er gøy og oppdatert med jevne mellomrom.

Er du og Morten like gamle?

Nei, han er to år eldre enn meg.

Er du best venn med Martine Lunde eller Isabelle Eriksen?

Det er vel ganske likt tenker jeg. Har ikke så mye kontakt med de annet enn når vi plutselig sees.

Blir du ofte gjenkjent?

Ja, det gjør jeg.

Hva slags sminke bruker du til hverdags?

Nå er det som regel concealer, solpudder for å markere, noen ganger highlighter og blush samt sminke på bryn. Jeg pleier å ta vippeløft og farge vippene så jeg slipper maskara, det er genialt!

Hvor ofte har du sex?

Det er faktisk ganske varierende. Noen ganger ofte, andre ganger går det litt tid mellom.

Hvor lenge var du singel før du møtte kjæresten din?

Morten er min første kjæreste!

Hva er det snilleste Sofie har gjort for deg?

Hun har gjort mye snilt, men jeg synes hun har gjort veldig mye snilt for meg når det kommer til jobb. Hun tipser, snakker meg inn og når hun får ordnet ting til seg selv har hun ved flere anledninger ordnet det for meg også. Det er fantastisk snilt fordi det er ikke noe hun må gjøre, men hun gjør det kun for å hjelpe!

Hvilken foundation bruker du?

Clinique beyond perfecting foundation + concealer. Den er amazing!

Hva synes du om folkene på PH i år?

Jeg har ikke fått med meg andre enn start casten og de (foruten om en voldsdømt svenske) har jeg ikke sett nok av til å ha en mening om. Jeg ser ikke på Paradise Hotel i år.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Hei Andrea! Du har en veldig bra blogg, og du må bare fortsette med det du gjør! Har du lyst til å dele dine favoritte parfymer med oss? Trenger litt tips😁

    2. Syns du skal begynne på Kristiansandssportsenter jeg! Det er onkelen min som driver det (reklame hehe), men de har masse stilige apparater, og tror de er de eneste i Norge som har det, milon tror jeg det heter. I tillegg er det sykt digg å trene der, da det er mye eldre mennesker der som ofte trener tidlig på dagen. Normalt sett er det stappfullt på treningssentere etter arbeidstid, så må man vente i kø og se alle de super lekre menneskene som tar dobbelt så mye benk som deg hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg