UKENS SPØRSMÅL

Har du testet noe form for kjøtterstatning for kylling? Har du isåfall noen anbefalinger?

Ja, jeg har testet litt forskjellig. Jeg synes filetene til Hälsans Kök er de aller beste. Veldig god konsistens både som hel filet og hvis man kutter det opp og har det i gryter eller taco.

Er du fornøyd med Oakley brillene du bruker til trening?

Jeg er veldig fornøyd ☺️ De er så sykt gode til å skjerme mot solen og sitter skikkelig godt på både på ski og løpetur.

Hvilke løpesko anbefaler/bruker du?

Jeg bruker Nike Zoom fly 3 og er fornøyd med de. Jeg har null peiling på løpesko, men Morten har typ blitt ekspert hehe så han ordner med det for meg. Et tips er å gå på typ Löplabbet og få hjelp til å velge noen som passer deg. De er superflinke!

Hvilken rase er Trulte og hvordan vil du beskrive persinligheten hennes?

Hun er en Shetland Sheepdog. Trulte har så mye personlighet, haha, elsker det. Hun er veldig, veldig snill og kjærlig. Hun har mye følelser og blir skikkelig lei seg hvis hun får litt hard tilsnakk 😅 og kan bli fornærma. Det beste hun vet er å leke om det er med ball, oss eller andre hunder. Hun kan være litt pinglete med ting som for eksempel esker, men elsker mennesker og vil aller helst hilse på alle hun møter. Hvis vi får besøk tror hun de skal på besøk til henne og vil helst ha all oppmerksomheten, hehe. Hun er altså så herlig og fin.

Hva bruker du på vippene dine for å få de så lange?

Jeg har vært heldig og hatt ganske lange vipper alltid, bortsett fra en periode hvor jeg brukte vippeextention. I ettertid har jeg brukt litt diverse vippeserum som har funket veldig bra og gjort de lange og fine igjen.

Har du et bra serietips?

Jeg har flere. Ginny & Georgia på Netflix slukte jeg på et par dager. Nå ser jeg på Forbrytelsen på TV2 Sumo, veldig spennende! Kan også anbefale Gåsmamman, Superstore, Your Honor og The Bold Type.

Hvilken treningsklokke har du og er du fornøyd?

Jeg har Polar Ignite og er veldig fornøyd med den.

Har du tips til hvordan man kan være sosial nå for tiden?

Ja, det har jeg. Du kan sosialisere deg på Facetime, Teams, Google meet osv. For eksempel arrangere en vinkveld hvor man sitter og skravler eller ha en felles spa-dag. Du kan møte venner ute, for eksempel gå en tur, løpe, trene med avstand eller ta en kaffe i en park. Ma nkan også ha piknik i parken eller grille, kjøpe med takeaway og spise den ute sammen med god avstand.

Har du noen planer for sommeren?

Veldig lite. Jeg tør ikke planlegge noe som helst for å være ærlig. Tipper det blir Norge hele sommeren og så håper jeg at det blir lov med Norgesferie. Vi er invitert i et bryllup og jeg krysser alt jeg har for at det kan gå som normalt. Så ønsker jeg meg sørlandsferie, masse tid med familie og venner, grilling, soling, og varme dager.

Hva er dine fem favoritter i smågodthylla?

Spragleknas/fargepletter, stratosdyr, heksehyl, lakrisfudge og lakrishjul.

Har du fortsatt kontakt med Maren?

Ja, det har jeg ❤️

Kjøper du ting fordi du vil ha det eller fordi du trenger det?

Både og, tror det er ganske vanlig ☺️

Trives du i Oslo og hvilken bydel bor dere i?

Jeg trives veldig godt, til tross for lockdown. Elsker at det skjer så mye her og at det er så mye inntrykk og inspirasjon. Elsker at det er kort vei til alt man trenger og at jeg har så maneg venner i nærheten. Det siste der forvirrer meg litt fordi når man ser på bygrensa hører vi til St. Hanshaugen, men offisielt er vi Sagene haha. Vi bor litt midt mellom alt.

Hva skal du i påsken?

Godt spørsmål… Jeg skal åpenbart være i Oslo og håper på å få gjort litt koselige ting her. Gå på tur og grille, frokost i parken, oppdage nye steder i Oslo og ja. Det blir nok mye tur, haha.

4 kommentarer
    1. Hei! Så du tullet med OCD på snapchaten din her om dagen. Tenkte bare å opplyse deg at å gjøre narr av,- samt bagatellisere psykiske lidelser ikke er greit. Håper du unngår dette i fremtiden. Heier på deg.
      Hilsen fra ei som sliter med OCD.

      1. Herregud, har åpenbart ikke bagatelisert eller tullet med psykiske lidelser med vilje. Og jeg har faktisk OCD på enkelt ting på ekte. OCD er en tvangslidelse. For eksempel kan jeg ikke gå på kumlokk fordi jeg tror jeg skal havne i en ulykke eller at noe skikkelig ille skjer om jeg gjør det. På ekte. Kan ikke gå på de. Og jeg har trekk i andre settinger også og det vet vel du veldig lite om eller? Nå må vi slappe helt av og slutte å ta alt så sykt negativt og bare ta det som en selvfølge at andre gjør ting for å gjøre narr av.

        1. Hei igjen. Vi bare først og fremst si unnskyld; jeg ante ikke at du sliter med OCD. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du blir så defensiv. Psykiske lidelser er altfor dårlig opplyst om, og ja faktisk,- bagatellisert i medier. Intensjonen med min kommentar var ikke en negativ refleksjon av deg som person, men min oppfatning av et av dine utsagn. Fra mitt eget liv oppfatter jeg ofte at OCD-tendenser er noe som blir spøkt med. Og dette gjorde det vanskelig for meg å oppsøke hjelp. Så jeg beklager hvis jeg gjorde deg opprørt. Men jeg oppmuntrer deg også til å søke hjelp. Det kan bli bedre. (Og btw jeg er ikke et nettroll som speider etter å gi negative tilbakemeldinger, men jeg er ei jente som sliter med egen psyke). Ønsker deg alt godt og en fin påske. Diskuterer/snakker gjerne mer med deg om du noen gang trenger det. Klem!

          1. Hei <3 Beklager om jeg reagerte veldig defensivt! Er vel litt for vandt med at alt er ment i verste mening selv 😅 Ja absolutt. Det står på listen min! Kjenner selv til at det kan være vanskelig å søke hjelp. Jeg har flere ganger oppsøkt hjelp, men snudd i døren eller latt det ligge hvis jeg har måtte gjøre en "ekstra" innsats for å komme dit. Men det bør man jo absolutt gjøre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg