UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenke Ellos

Jakke GANNI – kjole Ellos her – boots Pavements

Hvordan finne motivasjon til å trene når treningssentre stenger?

Det er et veldig godt spørsmål. Mitt beste tips er å finne en treningsvenn eller to og møtes ute for å trene. Dere kan ha sirkeltrening, løpe trappeløp, joggetur og så lenge man holder avstand og ikke bytter utstyr burde det gå veldig fint. Jeg hadde aldri klart å holde noe i gang om ikke det var for treningsvenner. Det hjelper også med nytt treningstøy 🌟

Kan du nevne tre fordeler med å være singel og tre fordeler med å være i et forhold?

Oi, det tror jeg kommer veldig an på hvem man er som person, erfaringer osv.. Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er vel også det du lurer på siden du spør meg haha. Jeg har egentlig ingen sånne klare fordeler og ulemper, så ikke ta dette dødsseriøst.

Tre fordeler med å være singel: 1. Alt er 100% din egen avgjørelse og det er ingen andre som skal mene noe om hva som skal stå på middagsmenyen eller hvilken serie du skal se. 2. Av naturlige årsaker bruker man mer tid med venner når man ikke har kjæreste så det er jo koselig. 3. Man er i en posisjon hvor man enda kan møte en fantastisk person som gir deg sommerfugler og kan kjenner på en deilige følelsen av å være nyforelska og være helt i starten av en datingprosess.

Tre fordeler med å være i forhold: 1. Du har en som alltid er der for deg, som gjerne er din aller beste venn og som forstår deg bedre enn noen andre. 2. Du trenger typ aldri å kjede deg fordi som kjærester må man underholde hverandre (hehe). 3. Mye er faktisk rimeligere om man er to. Dere kan dele abonnement, hotellrom for to blir ofte rimeligere fordi man kan spleise osv.

Hvis ikke du hadde vært influenser, hva ville du jobbet med?

Etter at jeg så Schitt’s Creek så kunne jeg tenkt meg å starte en sånn søt liten butikk som har fint interiør, litt planter, hudpleie og litt klær. Elsker sånne butikker. Men realistisk sett så ville jeg jobbet med noe i mediebransjen. Akkurat hva vet jeg ikke, tror jeg kunne likt veldig mye forskjellig. Tv-produksjon, journalistikk, markedsføring på sosiale medier osv. osv.

Ditt beste tips for å få en god start på dagen?

Åhh, elsker dette spørsmålet! Det beste jeg vet på morgenen er å ha god tid til å nyte. Hvis jeg skal noe tidlig så står jeg opp ekstra tidlig så jeg får tiden på morgenen for meg selv til å få en god start på dagen. For meg er det å lage meg en god kopp kaffe og et stort glass med funsaft, tenne noen lys og se på God morgen Norge. Jeg tror det handler om å gjøre morgenen til noe du liker og sette av litt tid til deg selv.

Hva var favorittfaget ditt på videregående?

Medie- og informasjonskunnskap. Elsket det faget og det var sikkert derfor jeg gjorde det bra i det også. Så likte jeg samfunnsfag, men det hadde vi vel bare det første året tror jeg.

Kunne du klipt deg kort?

Jeg klipte meg ganske kort i fjor høst og kunne tatt det hakket kortere, men ikke noe mer enn det. Jeg fikk klipt av alt som var slitt og fikk en kul frisyre som jeg elsket, men så vokste plutselig håret mitt ganske fort igjen og da ble jeg fristet til å spare 😅 Jeg synes riktignok det var mye lettere å style det korte håret enn den mellomlengden jeg har nå. Alt ble liksom kult.

Hva tenker du om at Isabelle gir ut bok om tiden i fengsel?

Jeg synes det er kjempefint at Isabelle gjør det så bra og heier på alle mine tidligere Paradise-kollegaer i det de gjør. Jeg er veldig spent på å lese boken hennes i hvert fall og er veldig imponert over alt hun får til helt på egenhånd ☺️

Bruker du menskopp eller bind/tamponger?

Jeg bruker ikke menskopp og har ingen planer om å begynne med det heller, i hvert fall ikke med det første. Og ja, jeg vet mange elsker det og blablabla, men det er foreløpig ikke noe for meg.

Hvor i Norge skal du reise i sommer?

Vi ikke bestemt oss helt for destinasjon, men vi sikter oss inn mot Nord-Norge. Det hadde vært gøy med en roadtrip dit, men det blir jo litt dyrere og mer stress når vi ikke har egen bil lenger da. Vel, vel. Så kommer vi definitivt til å ta oss en ferie på sørlandet og hvis det blir noe av Stavernfestivalen så blir det en liten Larviksferie på oss også.

4 kommentarer
    1. At du er flink til å skape innhold til bloggen☺Tror andre sliter litt med motivasjonen akkurat nå,forståelig nok!Det var det jeg mente🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg