UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly, NuNoo, Chiquelle

jakke her / genser hjemmestrikk / bukse Chiquelle / sko her / veske NuNoo

Favoritt til frokost, lunsj og middag?

Jeg elsker havregrøt til frokost og liker å variere den litt så jeg ikke blir lei. Noen ganger lager jeg med melk og cottage cheese, toppet med eplesyltetøy og kanel. Andre ganger med chiafrø, melk, vann og kardemomme toppet med grsk yoghurt og varme bær. Det er så sykt digg! Til lunsj liker jeg alt, elsker lunsj. Hvis jeg spiser lunsj ute er det fantastisk med en ordentlig digg avokado toast og hjemme blir det fort bananpannekaker som er favoritten. Til middag, shit det er vanskelig. Jeg er så glad i mat haha. Det kommer liksom an på humøret og jeg klarer ikke velge en favoritt så jeg må nevne flere. Hvis jeg spiser ute er det 100% tapas som er favoritten, eller en skikkelig god pastarett. Hjemme er det også en sykt digg pastarett eller taco, eller hva som helst med fløtegratinerte poteter haha.

Har du noen bra serier du anbefaler?

Ja! Lupin på Netflix er noe av det beste jeg har sett på veldig lenge. Likte også Emily in Paris skikkelig godt og da slenger jeg med Sex and the city (hbo) og Gossip Girl om du ikke har sett de. Sons of Anarchy er dritbra, White Collar, Quicksand er insane.  Bridgerton var veldig bra da jeg kom meg gjennom den første episoden, haha. Alle disse er på Netflix, så elsker jeg The Bold type på NRKTV.

Kunne du tenkt deg å studere og eventuelt hva?

Ja, 100%! Jeg har fått mer og mer lyst til å jobbe med tv-produksjon i fremtiden. Det er så gøy med sånt, men alt innenfor mediebransjen er interessant. Planen er å søke på Medier og kommunikasjon for tredje gang, haha. De to andre gangene har jeg søkt og vært innstilt på å starte om jeg kom inn, men så dukket Love Island opp og da jeg søkte og kom inn i Kristiansand hadde vi begynt å leke med tanken om å flytte til Oslo. Nå er planen å bli her i noen år, så jeg må bare prøve og se om jeg kommer inn. Typisk at jeg ikke kommer inn nå som jeg faktisk kan og ikke har noe som kan stå i veien 😅

Hvilke tre ting må du gjøre hver dag?

Jeg må drikke kaffe, få frisk luft og sjekke Instagram haha

Hva kommer du til å gjøre hvis Morten vil flytte tilbake til sørlandet?

Det tar jeg evebtuelt stilling til når den tid kommer, men vi har blitt enige om å se etter et år her hvordan vi trives og hvis han virkelig vil “hjem” så går det fint for meg. Da blir jeg med. Jeg trivdes der også, og hvis han ikke trives her så blir jeg selvfølgelig med han dit hvor han også kan trives.

Hvor ser du deg selv om ti år?

Å, spennende! Jeg elsker å spekulere. Det endrer seg litt fra gang til gang også haha. Jeg håper enten at jeg jobber med det jeg gjør nå, men med noe større og at jeg har noe eget. Eller så håper jeg ta jeg jobber med noe gøy innenfor mediebransjen, for eksempel tv-produksjon. Jeg ser for meg at Morten, Trulte, jeg og kanskje en lillebror eller lillesøster (🐶) bor i et hus med hage så de kan løpe rundt og kose seg dagen lang.

Hva vil du si er den største utfordingen i forholdet til deg og Morten?

Vi har vel ingen store utfordringer sånn egentlig, heldigvis. Det eneste som kan være et problem i ny og ne er at begge er så forbanna sta haha. Så ingen gir seg og det er litt slitsomt til tider 😂

Hvilken mobil har du?

Jeg har iphone xs

Kan vi få en vaginisme-oppdatering, hvordan går det nå?

Det kan dere selvfølgelig få! Det går greit. Det er ikke krise lenger for å si det sånn, men det er heller ikke helt bra. Jeg plages ikke mye i hverdagen nå, men det kan komme små kramper innimellom og jeg kan ha den brennende følelsen nederst i magen. Heldigvis er det ikke så mye og det går fint. Takk som spør forresten!

Liker du best å bruke penger på klær eller interiør?

Ah, jeg både hater og elsker å bruke penger på ting haha. Jeg liker ikke nødvendigvis det ene bedre enn det andre. Jeg hater når jeg må kjøpe noe fordi vi mangler det eller fordi noe er ødelagt, men jeg elsker å kjøpe noe jeg virkelig vil ha. Så de stiller egentlig ganske likt 😅

Hvilke hårfarger har du hatt tidligere, noe “crazy” som for eksempel rosa?

Jeg har hatt litt diverse of har faktisk hatt rosa, haha. Så har jeg hatt brunt et par ganger og en litt mørkere blonfarge med masse striper. Så har jeg hatt en slags overgangsfrage fra mørkt til lyst et par ganger haha.

9 kommentarer
    1. Fint innlægg 😀

      Likte spesdielt at du ikje har det nyeste på markede av mobila 😀 Det fortæll at du e ett godt menneske ♡

      1. Haha, så spesielt? 😅 Hvilken telefon man har sier vel ikke noe om hvordan man er som menneske? 🙂 Nå skal det sies at disse iPhonene holder ekstremt dårlig og jeg må snart oppgradere..

    2. Fint antrekk! Hvis du ikke har prøvd finmalt nellik i grøt, må du prøve! Jeg bruker både kardemomme og nellik, og det er sååå godt! <3

    3. Fine svar! I pandemien har det aldri vært større forespørsel på anskaffelse av hund, samtidig sitter vi her å lurer svært på om vi skal få oss en. Kunne du skrevet et innlegg om hva som overrasket deg med Trulte og om ting du ikke var forberedt på?

      1. Hei! Uff, nei akkurat det der er litt skummelt.. Håper alle som har skaffet og skaffer seg hun er klar over at de kommer til å ha den hunden i 10-15 år, også når alt åpner opp og man kan reise og gjøre som man vil!

        Det var egentlig ikke noe som overrasket meg noe særlig, ikke som jeg kommer på nå i hvert fall. Hvis det er en ting så var det hvor krevende valpetiden var haha, det hadde jeg glemt eller fortrengt fra da vi hadde hund hjemme 😅 Så lenge man setter seg godt inn i rasen og går valpekurs osv. så tror jeg det skal mye til å få noen store overraskelser. Det er såå koselig og så mye kjærlighet i en hund 🐶

    4. Hei <3
      Har tenkt til å prøve meg på en av oppskriftene dere la ut (med gnocchi). Lurer på hvor dere kjøper gnocchien? Vært innom to butikker uten hell

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg