UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenke Nelly

genser her

Har du noen hudpleie-tips som gir masse fukt?

Ja, her har jeg verdens beste maske. Origins Drink Up Intensive overnight mask er verdens beste maske som gir masse fukt til huden. Jeg elsker den og den er så drøy! Du trenger ikke så mye så den varer i evigheter. Jeg bruker den jevnlig og har hatt min i evigheter. Jeg har pleid å kjøpe den på taxfreen (har et lager hehe), men de selger den også på Kicks. Har linket den her ☺️

I tillegg ville jeg fått inn gode hudpleierutiner og funnet en maske tilpasset din hud, både til morgen/dag og natt. Kanskje et serum også! Du kan gå på typisk Kicks og andre steder de selger hudpleie og få hjelp til å velge riktig til din hud.

Hvor har du det for tiden?

Jeg har det egentlig veldig fint, men er rastløs hehe. Det er ikke akkurat et stort problem, men det er kjedelig.

Hvor er bysten du har i stuen fra?

Den kjøpte vi på Jotex, link her ☺️

Hvem var dine nærmeste på Love Island og er du fortsatt venn med noen av dem?

Det var Magnhild og Ellinor jeg var nærmest der inne. Jeg har jevnlig litt kontakt med Magnhild, og så hender det at jeg snakker med Ellinor innimellom. Er litt sånn med de flest egentlig, blir litt på snap og Instagram i ny og ne. Koselig å ha litt kontakt!

Hvordan er det å være influenser?

Jeg synes det er veldig morsomt! Jeg får utfordret meg selv på veldig mange måter, får være kreativ og skape ting selv. Så lærer jeg veldig mye om å være selvstendig og stå på egne bein. Til tider, hvis jeg har en dårlig periode eller det er noe på privaten så er det ikke like gøy fordi man er så offentlig og “alle” har en mening om livet man lever, men det er bare innimellom. Som regel elsker jeg jobben min!

Du virker veldig original, hva tenker du om de som kopierer alt og alle?

Åå tusen takk for det, kanskje det beste komplimentet man kan få som influenser ☺️ Jeg tror det er veldig vanskelig å finne noe som ingen har gjort før deg i denne bransjen. Vi lever av å inspirere og påvirke andre, så da er det ikke rart om vi påvirker hverandre heller. Det er allikevel forskjell på å kopiere rent av og bli inspirert av, men folk får gjøre som de vil så lenge de gir credit til den man kopierer haha.

Har du alltid likt å trene?

Ja til en viss grad, haha. Jeg føler meg mye bedre når jeg er aktiv enn når jeg er sofagris, men jeg er veldig glad i å være begge deler. Da jeg var liten spilte jeg fotball, håndball og drev med ridning og da var jeg veldig aktiv.

Har du noen tips til hvordan man kan holde seg unna godteri i uka?

Åh, i wish. Jeg har tips som jeg har lest, men herregud så vanskelig det er. Det er faktisk en ting jeg savner med å være liten, at noen passet på godiset for meg så jeg ikke spiste det i uka haha. Okei, noen tips jeg har lest her og der: kutt opp grønnsaker og snack på det når du blir fysen, drikk masse vann, pass på å spise næringsrik mat og gå en tur når du får lust på noe søtt.

Har dere lyst på en hund til? I så fall hvilken rase og hva vil du at den skal hete?

Nei, ikke nå. Det holder i massevis med en hund i byen her, men hvis vi etter hvert flytter litt mer landlig til så har vi snakket om å adoptere en hund som må omplasseres. Trulte hadde elsket å få en venn 🐶 Når det kommer til rase elsker jeg Shetland Sheepdogs, men det er ikke noe krav heller. Skal uansett sette meg godt inn i aktuelle raser hvis det blir aktuelt.

Hvordan tv-benk har du kjøpt?

Jeg har kjøpt Ray mediabenk fra Department i fargen ask. Link her.

Hvordan vil du at Morten skal fri når den tid kommer?

Jeg vil at han skal gjøre det på sin måte. Han kjenner meg så godt så det blir nok veldig bra. Det viktigste er jo ikke hvordan han frir, men at han frir haha. Ikke noe press, Morten 😉 Neida, det er ikke noe hast. Vi har hele livet foran oss.

Drømmeprogram å være med på?

Jeg har vært med på mine to drømmeprogram allerede og kommer ikke på noe som frister mer enn det egentlig. Hvis ikke dere kommer på noe gøy, varmt og morsomt? 😅

Hva heter gardinene du har i stua og hvor er de kjøpt?

De heter Savannah og er kjøpt på Jotex, link her.

Hva fikk deg til å melde deg på Love Island?

Jeg leste om konseptet og det virket sykt gøy å være med på! Sol, varme, finne kjærligheten… Altså hvorfor ikke? Så var jeg (og er antakeligvis enda) elendig på dating og tenkte at det kan ikke akkurat skade å være med på Love Island. Det verste som kunne skje var at jeg fikk en digg ferie og i beste fall kunne jeg tilfeldigvis finne kjærligheten. Så gikk det jo strålende!

Hva savner du mest med singellivet?

Det er ikke noe jeg savner i det hele tatt. Livet er ganske likt, bare bedre med Morten!

Savner du å bo i Larvik?

Jeg savner å ha familie som bor der så jeg kan dra hjem på besøk. Det er veldig rart at jeg ikke har noe hjem der lenger, særlig i ferier hvor vennene mine reiser hjem og jeg ikke har noe sted å dra til der.

6 kommentarer
    1. Husker du snakket om at brynene dine hadde blitt så fine etter du gikk til et spesielt sted og ei spesiell dame. Var det i Oslo eller Kristiansand? Har du tips for å få bryn til å vokse/gro? Prøver spare opp overnappede bryn!

      1. Hei! Både og. Jeg begynte hos Nataya på Beuaty House Pilestredet som fikk det hele i gang, men vet ikke om hun jobber der lenger.. Du kan jo sjekke det ut! Jeg brukte brynsserum, bruker det enda og det funker som gull. Har brukt en god del forskjellige og jeg synes alle funker. Fått sååå mye mer bryn og en ordentlig shape på de. Bruker også vippeserum på bryna jeg, satser på at det går haha. Så har brukt og bruker Komorebi, Xlash, et fra Browrehab og Nutrilashes gjennom årene. Kan ikke sette noen over noe annet fordi det har vært en lang prosess, men det ble i alle fall mer hår 😀

    2. Jeg lurer på hvordan man blir en influenser eller en blogger? Har veldig lyst til å blir en selv og lurte på om du har noen tips? Digger deg sykt mye ❤️❤️

      1. Hei! Det er et veldig godt spørsmål som jeg dessverre ikke har noen fasit på. Tenker det beste er å finne noe du liker, din egen stil og om du har en nisje så er det gull! Noe ingen andre har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg