UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenker Nelly/Ellos/H&M

KJOLE HER

Hva studerte du?

Jeg gikk det første året av en treårig bachelor i journalistikk.

Ville du vært med på Paradise igjen hvis du fikk muligheten?

Nei. Det var veldig gøy der og da, men det holder med den ene gangen for min del.

Har du funnet leilighet?

Nei, vi leter enda!

Hvor handler du møbler og interiør?

Har ikke handlet så mye møbler enda, men jeg drømmer meg mye bort. Noen av mine favoritter når det kommer til interiør og møbler er Ellos Home, Kremmerhuset, Lagerhaus, Room21, H&M Home og Royal Design.

Har du noen tips til studenter?

Njææææ, haha. Delta på fadderuken så du får venner på studiet, er sykt kjipt å droppe ut og når studiet starter så er det allerede grupperinger mens du står alene. Møt opp på forelesning og generelt forbered deg godt.

Tror du at du kommer til å ta botox eller fillers i fremtiden?

Jeg kan ikke spå fremtiden og man skal aldri si aldri, men sånn jeg ser på det nå er svaret nei.

Hvordan tror du forholdet mellom Sofie og deg blir når dere begge flytter?

Sofie har vel ikke sagt om hun blir i Oslo eller flytter et annet sted, men uansett hvor vi bor så kommer vi til å fortsette å være venner. De beste vennene er de man ikke trenger å være med hver dag, men når man møtes så er ting akkurat som før.

Hva er dine og Morten sine planer for sommeren?

Vi skal på Westlife konsert i Manchester i juni, muligens på Stavernfestivalen og hvis vi har råd så drømmer vi oss litt bort til en ferie når pollensesongen er på det verste fordi vi begge er allergiske. Da blir det nok enten Hellas eller en roadtrip gjennom Europa, men jeg tviler på at dette skjer hvis vi får leilighet før den tid.

Hva synes du om årets PH-deltakere? Har du noen favoritter?

Jeg har ikke sett så nøye på det, men har fått med meg “VIP’ene” og da har jeg ikke annet å si enn at jeg absolutt ikke skal se Paradise Hotel i år. Jeg kommer ikke til å gi en eneste view til et program som henter inn voldsdømte menn som snakker om at jenter ikke kan veie over 40 kg på stranda i offentligheten. Særlig ikke når dette programmet har en veldig ung seergruppe!

Kan dere lage en video hvor dere bestiller klær fra Wish og sier hva dere synes?

Det var en god idé! Jeg skal hør med Youtube-sjefen 😉

Hvor glad er du for at det ble deg og Morten?

Whaaat, må dere spørre om det? VELDIG GLAD <3

Hva er din favorittmiddag?

Jeg er utrolig glad i taco, altså utrolig glad i. Så det må rett og slett bli det.

Hva liker du best med Kristiansand?

Nå har jeg ikke blitt så kjent i byen enda så det er litt vanskelig å svare på, men jeg synes byen virker utrolig koselig! Jeg elsker sentrum med koselige Markens og alle de fine gatene rundt. Så liker jeg at det er nærme havet og at det ikke er langt til skog og mark.

Liker du å fly?

Nei, jeg er overhodet ikke glad i det. Da jeg var yngre hadde jeg skikkelig flyskrekk, men det har heldigvis bedret seg mye med årene, men jeg liker det ikke.

Taco eller pizza?

Vanskelig!!! Men det må bli taco.

Hvem er dine favoritter i MGP?

Jeg heier på Carina Dahl! Så synes jeg også Adrian Jørgensen og Keiino sine bidrag er veldig bra.

Var Love Island gøy?

Ja, det var veldig morsomt! Man får utfordret seg selv på mange måter samtidig som man har det veldig moro.

Hva liker du med Oslo?

Jeg synes byen er veldig fin og liker godt at bydelene har så forskjellig preg. Man finner liksom noe man liker et eller annet sted hvis dere skjønner. Jeg liker også at uansett hva du skal gjøre eller hva du trenger så er det et stort utvalgt. Altså hvor mange frisørsalonger, restauranter, spesialbutikker og hva som helst annet finner du ikke i Oslo? Nydelig by!

Skal du se på Ex on the Beach og hva mener du om deltakerne?

Nei, absolutt ikke. Et program som bygges på et grunnlag av drama og fyll er ikke noe jeg finner underholdene. Jeg har ikke sett på deltakerne, så de vet jeg ingenting om.

Hva synes du om at så mange influensere gir ut enten sang eller bok?

Jeg synes det er kult at folk følger drømmen sin og gjør det de har lyst til! Hvis man først får muligheten så hvorfor ikke? Hadde det ikke vært for at jeg innså for flere år siden at jeg var tonedøv hadde det nok ikke vært lett å takk nei til å oppfylle drømmen til 8 år gamle Andrea om å bli popstjerne sånn som Britney 😉 Haha. Neida, noe er bra og noe er ikke fullt så bra, men igjen – alle har forskjellig smak og uansett så synes jeg det er kult med folk som griper mulighetene de får og som tør å kaste seg ut i ting!

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?

Morsomt at du spør, det er nemlig fem måneder i dag woho. La oss feire (tulla)!

 

 

9 kommentarer
    1. Ett tips! Milla interiør har super mye fint butikken er ikke så stor men de har super mye fint. Vis du er interessert i ting ikke alle andre har er dette en super butikk. De har alt fra puter, vaser og klær ++ du finner den i Kristiansand sentrum i Skippergata.

    2. Enig med d om Wish – En Wish haul med både klær OG ting derfra, hadde vært gøy 🙂

      Lykke til videre med leilighetsjakten, håper dere snart får dradd d i land <3

    3. Elsker at du tar stilling til det med deltakerene i Paradise i år!! Føler det er et problem som er oversett helt- helt krise😭

    4. «….henter inn voldsdømte menn som snakker om at jenter ikke kan veie under 40 kg på stranda i offentligheten…» liten skrive feil der, da der er « ikke kan veie over 40kg på stranda osv..»
      Men skjønte jo hva du mener og blir så sykt irri selv! Jeg skal ikke vie ett sekund til det programet selv denne sesongen!! Helt håpløst av tv3, håper de taper mange serre på det!!
      Du er fantastisk Andrea <3

    5. Jeg syns det er superbra at du ikke støtter sånne programmer som RX on the beach og paradise hotel, flere burde gjøre det samme som deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg