UKENS (HELGE)HANDEL

Denne ukens handel ble faktisk gjort på fredag og var helgehandelen og handling for halve denne uka. Vi reiste på hytta i går og skal ikke dra innom butikker i andre kommuner enn vår egen så da ble det en tidlig handel så vi fikk med oss alt. Det ble også litt ekstra kos i denne handelen fordi.. Hytta, haha.

Handelen ble gjort på Rema 1000 og er faktisk vår dyreste handel på lenge. Den kom på rett over 1000 kroner.

Gresk yoghurt er vel ingen overraskelse. Den er vel med i nesten hver eneste handel!

Bananer! Må få vist frem noe av det sunne før all kosen kommer 😅

Avokado, både til guacamole til tacokvelden vi hadde på fredag og til den ene deilige middagen vi skal ha denne uken.

Ikke prøvd tomater fra dette merket før, men de så skikkelig friske og gode ut.

Fetaost til den ene middagen vi skal ha denn uken. En deilig bowl!

Linser til bowlen.

Pesto til tapasen vi hadde på lørdag og til en middag vi skal ha. Rød pesto er så godt, særlig med focaccia! Har dere smakt det?

Kiwi, fortsatt hekta

Brunost må man faktisk ha på hyttetur

Morten fikk lyst på disse, så da ble de med i handlekurven

Enda mer Morten-greier. Han fikk visst tilbud på de i Æ-appen til Rema

Dette har jeg aldri skjønt meg på 😅 Morten sin greie dette også.

Min greie! Elsker denne.

Litt drikke til bilturen opp til hytta.

Dip <3 Elsker Holiday dip!

Smågodt må med i helgehandel.

Jeg liker å gjøre det enkelt når vi skal på hyttetur fordi jeg har ikke alt jeg har i kjøkkenskapet her der. Så da blir det ferdigting. Disse er veldig gode! Pizzasaus og rømmedressing.

Og ferdig-hummus! Deilig.

 

0 kommentarer

Siste innlegg