UKENS HANDEL

God morgen og god onsdag! Jeg håper der koste dere med matnyhet-videoen vår i går og fikk sett hva vi mener om diverse nyheter. Jeg la et par av de i den “vanlige” handlekurven min også, blant annet Skyr yoghurten og Pepsi Max Lime. De blir nok faste innslag i ukens handel fremover.

Denne uken består den av ganske mye forskjellig og kanskje litt ting jeg ikke pleier å kjøpe, noe som skyldes av at kjæresten er på besøk og vi liker litt forskjellige ting. Jeg skal også lage en del mat hjemme og prøve å lage litt indisk så jeg vil si at dette er en mer spennende handel enn vanlig!

Indisk og pizza står på planen denne uken, som dere kanskje ser. Jeg lagde indisk linsegryte i går og har masse rester igjen til lunsj i dag. I helgen skal vi lage pizza med masse digg på, blant annet spinat, chili, fetaost, og noe kjøttboller til Morten.  Jeg har en del pålegg så der kjøpte vi kun ost og noe til Morten. Så ble det litt påfyll av grønnsaker, yogurt og andre ting jeg alltid har i kjøleskapet.

Denne er virkelig verden beste!

Jeg trengte å oppdatere krydderhyllen min litt, særlig med tanke på indisk. Oooog jeg bruker utrolig mye kanel så der var det på tide med en ny.

Vi har et tett skjema i helgen og kjøpte inn alt til pizza i enkle versjoner. Ferdigbunn, pizzasaus, revet ost og fyll hehe.

Pepsi Lime er helt fantastisk btw, dere må prøve!

Handelen kom på rundt 800 kroner 🙂

 

6 kommentarer
    1. Hadde vært interessant med innlegg om hvilke retter du lager med innkjøpene 🙂
      Ser det er noen varer som jeg ikke bruker så mye, eller ikke har brukt før, så hadde vært fint med litt inspo til middag!:-D

    2. Skal du kjøpe kanel, så velg hindu. Den der er ikke bra for helsen, for den er fake. Det var hva min ernæringsfysiolog fortalte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg