UKENS HANDEL MED UKESMENY

Nå er det på tide å dele ukens handel. Det ble en skikkelig storhandel denne uken! Vi skal lage masse deilig middag og i tillegg kjøpte jeg litt ekstra frysevarer som er kjekt å ha. Jeg tenkte å dele ukens middager med dere:

Vegisterkaker med kokte grønnsaker, fløtesaus og tyttebærsyltetøy. Veldig spent på disse! Det har jeg aldri laget før så det blir ganske interessant. Hvis de blir vellykkede skal jeg lage de på julaften.

Enchilladas med kidneybønner, meksikansk ris, hakkede tomater og grønnsaker.

Søtpotet- og gulrotsuppe med rundstykker.

Halloumiburger.

Laks med kokte grønnsaker.

De to siste middagene skal vi antakeligvis ikke spise hjemme 🙂

En del grønnsaker, fisk, frysevarer og pålegg.

Deilig halloumi, det er så godt å steke!

Har ikke prøvd denne før, men det blir spennende.

Disse er så sykt gode! Det er så sjeldent de har den på Coop så jeg måtte ta med en jeg kan ha i fryseren.

Disse er til å ha liggende i fryseren så jeg kan lage fiskekaker en dag! Aner ikke når, men kjekt å ha.

Denne er supergod, anbefales virkelig!

Handelen kostet cirka 1200 kroner.

0 kommentarer

Siste innlegg