UKENS HANDEL / DEN FØRSTE ETTER JUL

Hei, fininger! Jeg håper dere har hatt en fin jul så langt. Jeg er tilbake i Oslo og har handlet inn litt mat til dagene før jeg reiser videre til Sørlandet og deretter Roma.

Det som er litt morsomt er at når jeg handler inn mat så er det hovedsakelig ganske sunn, normal mat. Dessverre er det gaaaanske så mange turer innom butikken i løpet av uken i tillegg til dette, hehe. Det må jeg virkelig slutte med, både for helsa og for lommeboken sin skyld. Jeg har spist sjokolade hver dag flere uker i strekk tror jeg, herregud Andrea.

Litt godt å drikke! Den Litagoen er så god. Jeg kjøper den nok litt for ofte… Wopsi.

Skyr er alltid med i ukens handel! Den med sitron er en ny favoritt.

Litt grønnsaker, linser og kikerter. Jeg har tenkt til å lage litt gryter så da er det digg med linser og kikerter.

Denne bruker jeg i stede for kylling i alt hvor man vanligvis bruker kylling.

Fortsatt hekta på supper! Jeg har aldri prøvd spinatsuppe før, så det blir spennende 😀

 

10 kommentarer

Siste innlegg