UKENS HANDEL

Ukens handel ble gjort på Rema 1000 og kom på ca 800 kroner, for en gangs skyld uten pantelapp 😅

Jeg er totalt hekta på halloumi igjen og må kjøpe det hver uke så jeg kan bruke det i middag eller i en lunsj. Den er så sykt godt. Lov meg at dere smaker på dette!

Fetaost til salat, og kanskje til en pai jeg vurderer å lage.

Woksaus, kjekt å ha liggende

Mindre kartonger med kokosmelk, ofte trenger jeg bare litt.

Ny pakke med ris

Sitron, skal blant annet bruke den i hummus

Det var tilbud på disse og da måtte jeg slå til! De er så kjekke å ha. Tipper flere med hund kjenner seg igjen i det? Da det var det verste søleværet brukte jeg sikkert en sånn pakke i uka, haha.

Kjedelig kjøp, men den må renses..

Morten ville gjerne ha en slik, haha

Tilbud, yei!

Jeg skal faktisk kjøpe meg gjenbruksbare, men jeg har shoppestopp og siden jeg må nettshoppe de venter jeg til jeg kan kjøpe med et par andre ting jeg også skal ha fra samme sted..

Og litt snacks! Det til venstre er Morten sitt snack-lager og potetgullet kjøpte jeg inn til helgen sånn i tilfelle jeg ikke gidder å gå på Rema igjen 😅 Det er så godt, har dere smakt det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg