UKENS HANDEL

Ukens handel ble naturlig nok mindre enn forrige ukes, hehe. Den var jo gigantisk og heldigvis holder en del av det enda. Litt ble det allikevel og denne gangen ble handelen gjort hos Coop Mega og kom på 488,- med en liten pantelapp og noen kuponger.

Bananer! Det må vi har hver uke. Kjekt å ha på farten eller i pannekaker.

En søtpotet 😅

Verdens beste fetaost

Halloumi! Elsker halloumi, så salt og godt. Superdigg i skjære i skiver og ha i pitabrød med masse grønt for eksempel.

Påfyll av chiafrø som jeg bruker i havregrøt, til å lage pudding i min nye favorittrundstykker osv.

Linser til en av middagene vi skal ha.

Og oppvasksåpe.

Så var det 40% på alt fra Santa Maria, så vi kjøpte påfyll av noen favoritter derfra. Denne er sååå god!

Dette er favoritten.

Pitabrød som er sykt gode som pizzabunn.

Til slutt denne! Jeg er så spent på den. Den er fra den nye serien til Santa Maria og jeg er så spent på å teste den til helgen!

3 kommentarer
      1. Unnskyld meg, men hva i all verden skal det bety? Her henger jeg virkelig ikke med, men om ditt barn blir syk av mine ukeshandler… Altså, ikke kjøp det samme som jeg gjør?

        Og “om jeg er så syk som jeg sier?”. For det første er det å stille spørsmål ved andre menneskers sykdom det verste, altså virkelig det verste, jeg vet om at folk gjør. Hvorfor skal noen lyve om at de er syke?

        Her regner jeg med du sikter til min IBS? Hvis du setter deg litt inn i den sykdommen så ser du kanskje at alle reagerer forskjellig på det og at det ikke er en fasit som fungerer for å holde sykdommen i sjakk. Jeg har funnet min greie, så får ditt barn finne din greie – som åpenbart ikke er den samme som min.

        Så kan jeg jo slenge på at vi er to mennesker i denne husstanden, hvorav kun en har IBS.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg