UKENS HANDEL

Denne ukens handel ble gjort på Coop Mega fordi vi var late og ikke orket å gå til Rema, haha. Så litt dyrere. Det merket vi fort på prisene i butikken og ikke minst på sluttsummen. Man sparer mye på å handle på de rimeligere butikkene altså, men men.

Handelen kom på 907 kroner med pantelapp på 70kroner og kuponger fra Coop-appen 🌟

Verdens beste smør! Dette er så sykt godt. Vi prøvde å bytte ut med et billigere, men gikk tilbake fordi det er verdt pengene.

Påfyll av mandler. Jeg pleier å ha det som topping på smoothie bowls eller ta en neve i ny og ne hvis jeg er småsulten eller fysen.

Mozzarella, deilig. Denne fikk vi faktisk gratis takket være en kupong i appen.

Ingen uke uten, haha.

Friske bringebær!

Disse er supergode, kan virkelig anbefales.

Elsker alt med pitabrød. Kunne spist bare pitabrødet jeg, med dip haha.

Har ikke prøvd denne, men Rema sin er veldig god så tenkte å teste! Denne kostet riktignok 20 kroner mer..

SOM JEG GLEDER MEG TIL HELGEN!!!! Dere vet hvor glad jeg er i poteter og særlig fløtegratinerte poteter. Jeg vet ikke en gang hva jeg skal ha som “hovedgreie”. På menyen står det “fløtegratinerte poteter med tilbehør”, haha.

Denne er veldig god!

Morten sitt verk dette

Her er min ❤️❤️

Nytt brød. Ikke smakt dette før, men det ser kjempegodt ut.

Måtte kjøpe med en sånn selv om det er dyrt og kjedelig… Men med gjørmete vær må jeg moppe over hver dag og da er disse veldig kjekke.

Vi hadde et lite problem med den ene vasken, men nå er problemet borte. Takk, Plumbo.

Og til slutt, jeg er hekta på Pepsi Max på boks!

 

4 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Jeg har hørt at man ikke burde bruke Plumbo fordi det kan ødelegge rørene, og at man heller burde bruke Mudin. Bare et lite tips! Veldig gøy å følge med på bloggen din, stor klem❤️

    2. Mm mye godt! Har du testet noe form for kjøtterstatning for kylling? Har du isåfall noen anbefalinger? 😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg