UKENS HANDEL

Ukens handel ble gjort på Rema 1000 og kom på 775,- med en pantelapp på 69,- og bruk av Æ-appen. Den burde dere forresten laste ned om dere handler på Rema. Da får man 10% rabatt på det som er på ens topp 10-liste, altså det man kjøper mest av og personlige tilbud. Samme gjelder Trumf og Coop!

Jeg fikk lyst til å handle masse frukt og grønt denne uken og det gjorde jeg så absolutt. Jeg vil lage deilige retter fulle av grønnsaker og kose meg med frukt og smoothie bowls gjennom uken. Så la oss se litt på det jeg handlet inn.

Påfyll av egg.

Nam, nam. Denne må jeg alltid ha i kjøleskapet. Supergodt å røre inn på slutten om du lager havregrøt!

Masse deilige grønnsaker.

Jeg har perioder hvor jeg blir hekta på en ting og nå er det paprika.

Friske bringebær. Så godt som topping på yoghurt og smoothie bowls.

Halloumi, elsker det! Dere må prøve å lage halloumiburger om dere ikke har gjort det. Også sykt godt i salater!

Honning. Morten bruker dette på pannekaker og jeg bruker det på smoothie bowls.

Denne skal jeg bruker jeg til alt. Supergodt å ha i eggerøre eller å bruke til å lage saus til pasta.

Rømme er alltid kjekt å ha!

Denne hjelper såååå mot søtsuget mitt.

Disse er supergode! Dere kan jo gjette hva vi skal spise i helgen…

Eeeeelsker denne.

Så det var ukens handel. Ukens middagsmeny kommer senere 🥦

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg