UKENS HANDEL

Nok en ukeshandel er gjort unna. Det ble som vanlig handlet hos Rema 1000 og kom på ca 690 kroner med pantelapp. Ukens middagsmeny er tilbake som eget innlegg og denne uken skal vi lage sykt mye digg, så det er bare å glede seg til i morgen.

Som dere ser er det noe av det vanlige, for eksempel Mortens frossenpizza og Taffel haha. Det kjøper vi nesten hver eneste uke tror jeg. Kaffe til meg, litt frukt og grønt, hakkede tomater og pålegg.

Mango! Denne skal i en deilig bowl.

Samme med denne avokadoen som jeg av en eller annen grunn holder opp ned.

Ny ost, nam nam. Synes lettost er bedre på brødskiva, men vanlig ogst er best smelta.

Kaffe må jeg ha! Elsker morgenkaffen min.

Denne skal også i en middag. Husker dere pastaretten med spinatsaus? Den står på menyen igjen denne uken.

Pitabrød er så godt og disse skal vi fylle med masse godt.

Påfyll av litt hermetikk. Disse tre tingene + kikerter og linser må jeg alltid ha stående.

Krydder

Dressinger er en greie jeg aldri gidder å lage selv, elsker ferdig hehe

Så gikk vi på en liten smell. Rema hadde stappet en hel “binge” med disse til 10 kroner!!! Jeg klarte ikke motstå 😅

5 kommentarer
    1. Dere må prøve å handle frukt og grønt på innvandrerbutikker nå som dere bor i Oslo! Det er seriøst halve prisen😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg