UKENS HANDEL

Jeg får litt noia av å dele sånne mørke, dårlige bilder, men vi gjorde noe uvanlig i går. Vi ukeshandlet på kvelden fordi vi rett og slett ikke hadde tid på formiddagen og da ble dessverre bildene så som så, men jeg håper dere kan tilig meg for det 😅

Ukens handel ble som vanlig gjort på Rema 1000 og kom på rett under 1000 kroner. I tillegg til det dere ser på bildet kjøpte vi noen ting til neste matnyheter-test som var med på å dra opp prisen litt. Handelen i seg selv var ganske kjedelig og basic om jeg får si det selv. Det ble mye påfyll av ting, blant annet pålegg, smoothiemixer, yoghurt og frukt.

Denne uken skal vi spise søtpotet- og gulrotsuppe (lagde det aldri forrige uke), kikert curry, taco og bønnegryte med quinoa.

Disse er supergode og så billige! Tror de koster 12 kroner.

Denne er så grei å ha i kjøleskapet så vi tok med oss en. Vi skal faktisk ha søtpotet og gulrotsuppe denne uken, men vi kjøpte den i tillegg allikevel. Så god og enkel å varme opp på hektiske dager.

Mmm, må alltid ha dette i kjøleskapet. Godt i havregrøt. på bananpannekaker eller alene med frukt og kanel.

Jeg kjøpte også to forskjellige smoothiemixer. Veldig godt og enkelt! Jeg pleier å bruke smoothiemix, litt yoghurt og bittelitt melk i mine smoothiebowls som jeg pleier å toppe med honning, fersk frukt og hakkede mandler.

Vi kjøpte tre bokser med kikerter. Dette er noe jeg bare må ha i skapet til enhver tid. Man får liksom alltid lagd en digg middag om man har dette stående.

Ja, så ble det påfyll av krydder.

Og til slutt litt deilig drikke!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg