UKENS HANDEL

Denne ukens handel ble gjort på Rema og litt på Coop Mega som har kronesmarked, yei! Elsker kronesmarked selv om det ikke alltid er så mye å spare haha. Gøy er det i alle fall. Vi betalte 530 kroner på Rema 1000 og 174 kroner på Mega.

Denne uken ble det påfyll av en del pålegg, blant annet denne som er supergod!

Siden vi lå så godt an med matbudsjettet kjøpte vi mes oss disse til å ha liggende i fryseren. De er så gode, de beste vegetarbollene jeg har smakt så langt.

Vi kjøpte også med oss to av disse, kjekt å ha liggende haha. Vi elsker å teste tacoting vi ikke har smakt før.

Apropos. Vi smakte disse for første gang like etter at vi flyttet og de var så gode!

Vi tok med oss to av disse fra Coop Mega. De har fast tilbud på disse glutenfri pastaene og havremelk med tre for to. Veldig greit for meg som helst skal ha glutenfri pasta for å være snill med magen.

Så da fikk vi denne gratis, woho!

Mega hadde også tilbud med disse til 10 kroner per stykk. Jeg kjøpte tre. De er supergode og kjekke å ha når man er litt på farten eller plustelig blir hangry haha.

Morten sluker disse 😅 Tilbud på Mega her også med fire for 50 så ble fire av disse.

En ganske kjedelig handel, men den ble ikke så dyr da og det er digg! Ukens middagsmeny deler jeg i morgen.

2 kommentarer
    1. Tusen takk for tilbudet om 3 for 2 på Coop Mega om glutenfritt å havredrikken. Jeg var på coop obs! Jeg og trodde de hadde samme tilbud der i dag🙈 jaja je fikk hvertfall det med meg nå😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg