MIN SISTE MATHANDEL

Vi har selvfølgelig ikke handlet dette her i Thailand, men vi handlet det forrige mandag. Jeg har bare spart på det til nå så jeg kan ta meg litt fri og nyte ferien, hihi. Woho, vår andre handel som samboere.  Det er ikke så mye som skiller seg ut fra mine handleturer som singel. Noen kjøttpdrodukter, energidrikk og proteinsmoothie er vel det eneste.

Vi handlet inn middag for hele uken menyen bestod av følgende: fiskeburger med søtpotetchips, avokado- og mangosalat, blomkålpizza, stekt laks med spinat og grønnsaker, pasta og kjøttsaus med vegetaralternativ for kjøttdeig og taco. Vi hadde bare fem dager med middag den uken fordi Thailand stod for tur på lørdagen.

Laks stekt med masse digg krydder og spinat sammen med kokte grønnsaker.

Fiskeburger med avokado og mangosalat, søtpotetchips og salat.

Mmmm. Denne er SÅ god.

Jeg må faktisk tipse dere om disse. Hvis dere bruker nachochips til taco eller skal kjøpe det for å dippe til salsa eller guacamole må dere prøvde disse. Jeg pleier å mose de i tacolefsen for så å spise restene av guacamole med de etterpå, hihi.

Blomkålpizza står på menyen og da bruker vi parmesan, blomkål, krydder og egg i bunnen.

Granateple som jeg skal ha i frokosten min med gresk yoghurt, cottage cheese, granula og friske bær.

Disse har jeg aldri smakt, men rødbetchips er jo kjempegodt så vi prøver!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg