UKENS HANDEL

Det var tid for ukens handel igjen! Jeg delte helgens handel på fredag, men det ble jaggu en i dag også. Det var ikke så mye vi trengte, men litt påfyll sånn som brød, cottage cheese, melk og litt grønnsaker.

Så skal vi nok en gang ha besøk, denne gangen på grøtfest (som ikke er fest hehe, viktig å spesifisere nå, men jeg kom ikke på et bedre ord) og da måtte det handles litt til det også. Vi skal få besøk av tre gode venner på torsdag og lage grøt med mandel i! Det er så koselig og skikkelig jul for meg ❤️

Selvfølgelig blir det tacofredag og det var like greit å få handlet inn til det med en gang.

Dette går det mye av så nå kjøpte vi et par stykker så vi har!

Samme med denne egentlig, bruker det veldig ofte så det må jeg ha i skapet.

Påfyll av kaffekapsler!

Dette er to ting jeg typ alltid har stående og det er så kjedelig å gå tom…

Altså butikkene har helt syke priser nå. Denne kostet 10 kroner?? Helt perfekt når jeg skal lage masse deilig grøt.

Ja, så ble det en del melk også haha. Vi trengte påfyll og måtte kjøpe litt ekstra til grøten.

Jeg må faktisk ha ekte meierismør i risengrynsgrøt! Så denne fikk bli med hjem fra butikken.

Man kan ikke ha grøt”fest” uten julebrus!

Så kjøpte vi litt julete smågodt som pepperkakefudge (har dere smakt den?) og juleskum.

Handelen ble gjort på Rema 1000 og kom på ca 600 kroner. Dette skal holde hele uken, vi hadde riktignok en større handel på fredag, men uansett. Middagsmeny for uken kommer i et eget innlegg i morgen 😀

4 kommentarer
    1. Så koselig med grøtfest!!! Åhhh… Ja, den pepperkakefudgen var syyykt god! Skal kjøpe inn litt av den til jul altså! Mmmm! <3

    2. Kjære Andrea 🙂 Hvorfor bestiller dere ikke fra kaffekapselen? 😊👍Er så mye billigere der enn i vanlig butikk.

      1. Hei 😀 Aldri hørt om de, men sjekket det ut nå og på Rema 1000 koster det 37,90 for en pakke med 16 kapsler.- På kaffekapselen koster det nå 50kr og de ter på tilbud.. Så tror Rema er billigere akkurat nå i hvert fall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg