UKENS HANDEL

God morgen! Var det flere enn meg som hadde tidenes blåmandag i går? Det var så rart. Jeg våknet med en skikkelig god innstilling og var så klar for å gripe dagen, men det var virkelig null energi i kroppen min 😂 Så det ble en merkelig mandag som minnet mer om en søndag, men det positive er at jeg får en ny mandag i dag!

Så dere, la oss se på denne ukens handel.

En ganske deilig og sunn handel. Jeg har et mål om å spare inn litt penger på mat denne måneden og lage rimeligere, men veldig gode middager. Allikevel handler jeg på Meny, haha. Jaja.

Vi spiste ikke alle middagene som var planlagt forrige uke, noen ganger fordi vi lagde en stor lunsj som holdt til middag også eller fordi vi lagde en middag dagen før det ble rester av. Spare, spare. Så denne uken blir det noen av de samme vi skulle ha forrige uke og noen nye.

Bakt søtpotet med kikerter og fetaost, gulrot- og søtpotetsuppe, meksikansk gryte, lapskaus, pastaform og laks med bakte grønnsaker. Jeg ser nå at det faktisk bare er to nye middager, haha.

Det ble YT, Meny har et fast tilbud med tre for to og disse er så gode å ha etter trening før man rekker å få i seg ordentlig mat.

Mmm. Poeteter, min favorittgrønnsak!

Jeg må alltid ha minst en Fun-saft hjemme og liker å bytte på litt fra gang til gang. Dette er en favoritt!

Denne er sååå god

Halloumi til litt lunsj-salater. Dette er kjempegodt 😀

Påfyll av risen til Morten. Jeg spiste meg lei av denne ganske kjapt, men den er egentlig veldig god. Morten bruker den ofte i lunsj med kylling og avokado.

Påfyll av pasta

Dette smøret er supergodt og kan virkelig anbefales!

Morten har blitt hekta på denne baren. Jeg er ikke så glad i banansmak på ting hehe.

Så ble det påfyll av kaffe 🙂

Denne uken var vi tomme for litt varer som holder lenge, for eksempel pasta, smør og kaffe. Så ble det masse grønt, litt pålegg og litt ting til å lange lunsj ut av. Handelen kom på ca. 1100 kroner.

7 kommentarer

Siste innlegg