UKENS HANDEL

Dette innlegget skulle ut i går, men jeg fikk tekniske problemer. Teksten er derfor fra gårsdagen.

Jeg har en ordentlig mandag i dag, jeg. Sånn seriøst, jeg tror det er mandag haha. Antakeligvis fordi jeg var helt off i går og startet uken på ordentlig i dag og når man starter uken må man ukeshandle!

Nå var det ganske tomt i kjøleskap og fryser så det måtte fylles på av en god del, og handles inn til ukens middager. Vi har spist wok med fullkornsnudler og filetbiter, pasta med spinatsaus og vegetarboller. Resten av middagene er ørret med grønnsaker, vegetarboller med rotmos og parmesan, lapskaus og pizza. Vi har en dag åpen fordi vi skal på grilling enten fredag eller lørdag 🙂

Mmmm. Denne er skikkelig god på grillen! Anbefales som burger eller alene med masse godt tilbehør.

Denne bruker jeg i smoothies og som frokost med litt honning, friske bær og granola.

Så god! Denne har jeg i kjøleskapet til dager med dårlig tid når jeg må hive i meg noe. Den var på tilbud og kostet bare 10,- så jeg kjøpte like greit tre stykker.

Jeg er hekta på wok om dagen og det er så godt med denne på!

Nudlene jeg bruker i wok

Jeg liker å ha fetaost i kjøleskapet. Det er kjempegodt i alt av salater!

Disse var enda på tilbud. Tre stykker for 15,- så vi kjøpte vel fire pakker haha.

Litt godis. Disse sjokoladene er supergode!

Dette er favorittbollene jeg bruker i alt av matlaging hvor jeg ellers hadde spist kjøttboller.

Bruker denne i wok, indisk og alt annet hvot jeg ville hatt oppkuttet kylling.

Så var det tilbud på hundegodis. Vi benyttet oss selvfølgelig av det og hamstret litt!

Hundeposer må man ha

Vi handlet på Coop Obs og med pantelapp på ca 200,- kom handelen på ca 1450,- 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg