UKENS HANDEL

Denne uken ble det en sen ukeshandel i går kveld, så jeg deler den i dag 🙂 Det ble som vanlig litt påfyll av pålegg, yoghurt, melk, vaskemiddel og tørrvarer. Vi handlet på Coop Obs hvor de hadde tilbud på produkter fra Hälsans Kök så vi fylte på med litt av det og handlet inn til ukens middager.

Denne uken består middagene av følgende: Poke Bowl, nachograteng og ørret med grønnsaker. Vi skal spise ute i morgen og jeg er bortreist i helgen så da får Morten finne på noe selv hehe.

Det var tilbud på disse! 10 kroner for 3-pack, helt sykt. Vi kjøpte fem pakker, haha. Utrolig kjekt å ha på tur, roadtrip eller ha liggende i vesken hvis man plutselig blir sulten.

Fullkornsnudler. Jeg har fått smaken på wok igjen så disse er kjekke å ha hvis jeg vil slenge sammen en enkel lunsj eller middag.

Kjekt å ha i wok-verden

Enda mer til wok, hehe

Disse kjøper jeg hver eneste uke! Lomepizza, salat, pizza, taco

Jeg har blitt hekta på denne! Skikkelig god

Vi kjøpte to pakker av denne. Bruker den i stede for kylling 🙂

Så ble det to pakker av disse som er mine favoritt-vegetarboller!

Sportsvaskemiddel etter tips fra Maren

Litt kluter

Vi kjøpte også en del ting til Trulte som tørrfôr, ny børste og litt godis. Handelen kom på ca. 1100 kroner. Da hadde vi også kuponger som ga redusert pris på halloumi, bananer, en gratis Farris/Bris og en ting til som jeg ikke husker haha. Wopsi!

4 kommentarer
    1. Heei <3
      Hvor er den jakken du hadde på deg i går fra? Du hadde den på da du og Morten handlet 😅
      Du har sykt fin stil btw!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg