UKENS HANDEL

Denne uken har jeg endelig hatt en ordentlig ukeshandel igjen. Jeg skal ikke reise bort eller noe slikt, men være hjemme og lage det aller meste hjemme. Jeg har handlet litt påfyll til kjøleskapet, i tillegg til ingredienser til seks middager. Jeg skal spise ute med en venninne på torsdag så da får Morten klare seg selv, haha.

Denne ukens middagsmeny er som følger: 

Laks med ovnsbakte rotgrønnsaker

Quinoasalat med honningmelon og feta

Vegetarboller med rotmos (bruker vegetarboller fra IKEA, sykt gode)

Taco

“Hjemmelaget” pizza av ferdigbunn

Ostefylt ravioli i spinatsaus med vegetarboller

Det var tre for to på YT og både Morten og jeg er veldig glad i åa ta en YT i bilen på vei hjem etter trening.

Denne risen er sykt god! Morten bruker den sammen med kylling og avokado som lunsj. Den er også veldig god i enchiladas, burrito eller tacograteng.

Parmesan til vegetarbollene! Så godt å strø litt over.

Denne er fantastisk! Jeg bruker den på pizza og i taco. Den funker selvfølgelig også i salat.

Cottage cheese er noe jeg alltid har i kjøleskapet. Jeg har det i havregrøten min og det er skikkelig godt på brødskiva eller knekkebrød med eplesyltetøy og kanel.

Dette syltetøyet er en favoritt hos meg! Jeg pleier å bytte litt på smak, men akkurat nå har jeg blåbær, eple og bringebær stående i kjøleskapet. Veldig godt på havregrøt eller bananpannekaker.

Det var tilbud på ost så jeg klarte ikke la være å slå til.

Denne saften er jeg helt hekta på! Den er utrolig god.

Så ble det påfyll av Isklar og Bris.

Handelen kom på cirka 900 kroner.

12 kommentarer

Siste innlegg