UKENS HANDEL

Nok en gigantisk ukeshandel er dokumentert. Vi dro på Coop Obs denne uken også fordi vi uansett skulle gjøre noen ærend like i nærheten. Elsker den butikken!

Ukens planlagte middager er burger/vegetarburger, quinoasalat, grønnsaksuppe, laks med grønnsaker, taco og moussaka. Sistnevnte er helt himmelsk, tenk at jeg ikke har lagd det før nå.

Denne har jeg omtrent fast i kjøleskapet. Så utrolig god i salat, på pizza eller på avokadosandwich.

Morten er helt hekta på disse, forståelig nok fordi de er kjempegode. Han lager ofte lunsj med denne, en halv avokado og salatkylling. De kan også brukes som tilbehør, eller så er det supergodt i burrito, enchiladas og tacograteng.

Vi tok også med oss en indisk versjon, spent på denne!

Disse to ble med, kjekt å ha i kjøleskapet.

Selvfølgelig kjøpte jeg Quorn! Verdens beste kjøtterstatning i mine øyne.

Denne isen er supaegod og snill med magen min.

Veldig god fetaost og mye rimeligere enn Apetina sin (selv om jeg er avhengig av den).

Nam, nam! Jeg får besøk av en venninne på fredag og vi skal kose oss med denne og dip.

Vi kjøpte hele fem sprudle! De er kjempebillige og veldig gode.

Så ble det mer Pepsi Max, påfyll av melk, havregryn, Cottage Cheese og hakkede tomater (må alltid ha sistnevnte i kjøkkenskapet).

Kjøpte også en stor pakke med tørkerull. Det blir bare plutselig tomt.

Denne uken ble handelen ganske stor, men det betyr at vi får en mindre og rimeligere neste uke. Nå var det tomt for omtrent alt i både kjøleskap og skal så det var utrolig deilig å få fylt på.

Handelen kom på cirka 1700,-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg