UKENS HANDEL

Denne ukeshandelen ble ganske stor! Vi var på Coop Obs, jeg elsker den butikken. Perfekt til storhandel og nå hadde de noen veldig gode tilbud. Som dere ser så hamstret vi Pepsi Max og Pepsi Max lime. Vi kjøpte litt påfyll av ting som må være på plass, melk, egg, havregryn, smør og litt pålegg. I tillegg ble det er par ting til Trulte så denne handelen ble stor og ganske dyr.

Seg hamstrer alltid Quorn når jeg først finner det. Ingen av butikkene i nærheten av meg pleier å ha det og det er så synd fordi dette er den beste kjøtterstatningen jeg vet om.

Jeg tok også med en av denne. Jeg synes den er ordentlig god, både i gryter, men også stekt alene med godt tilbehør.

Småpoteter er så godt! Ovnsbakt med rosmarin og maldonsalt.

Litt mozzarella til salater

Ørretfilet har blitt et fast innslag i ukens handel.

Dette syltetøyet er sååå godt! Eple og pære på havregrøt eller bananpannekaker.. Nam!

Basilikum. Supergodt sammen med mozzarella og tomat.

Jeg fikk plutselig lyst på druer, aner ikke hvorfor haha.

Så måtte vi ha påfyll av tannkrem.

Handelen kom på cirka 1500 kroner.

0 kommentarer

Siste innlegg