UKENS HANDEL

Endelig kan jeg dele ukens handel igjen fordi endelig har jeg et forholdsvis fungerende kjøkken! Vi har kjøleskap, oppvaskmaskin, stekeovn og platetopp på plass. Det er så deilig å endelig kunne lage ordentlig mat igjen og jeg gleder meg til alle middagene jeg skal lage fremover på det nye kjøkkenet.

Denne uken skal vi spise laks med grønnsaker, hjemmelagde fiskekaker med småpoteter og raspet gulrot, tacograteng, pasta carbonara og søtpotet&gulrotsuppe. Helgen er ikke planlagt enda, men det tar jeg på sparket.

Deilig basilikum som kan brukes i en mozzarella-salat.

Laksen skal stekes sammen med spinat og serveres med kokte grønnsaker.

Elsker mozzarella!

Litt frukt og grønnsaker

Disse er så gode når de stekes i ovnen med rosmarin og maldonsalt.

Vi hadde en del i kjøleskapet og fryseren som vi kan bruke til middagene, men litt ble det. I tillegg kjøpte vi en stor pakke med tørkerull. Handelen kostet cirka 800 kroner.

4 kommentarer
      1. Ja 😀 Kan lage et innlegg på det! Det er egentlig sykt mange måter å lage det på. Hovedgreia er at man lager kjøtt, kjøtterstatning eller bønner med tacokrydder som vanlig. Så fyller du en form med det, grønnsakene du bruker i taco, et beger med salsasaus og nachochips toppet med ost! Sist brukte jeg “meksikansk” ris og det ble så godt! Skal ta den med i innlegget, husker ikke hva den heter nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg