UKENS HANDEL

Hallo, folkens! Dette er åpenbart ikke min stue, men jeg har ingen bilder som passer dette innlegget, haha. Sååå vi kjørte på med et fra Gdansk. Kan ikke være på topp hver dag 🙂

I dag har vi startet på kjøkkenprosjektet vårt. Hele kjøkkenet skal rives før søndag for da reiser vi bort, så kommer det nye kjøkkenet like etter vi er hjemme igjen. Det er fredag neste uke!! Så spennende.

Jeg har brukt dagen frem til nå på å lage klart masse mat så vi klarer oss uten stekeovn og platetopp resten av uken. Jeg orker ikke måtte leve på takeaway, det er dyrt og jeg tåler så lite mat at det blir veldig kjedelig veldig fort. Så jeg har lagd klart to former med lasagne, tre med pytt i panne, vi har rester fra middagen i går og bakt masse rundstykker. Vi beholder nemlig kjøleskapet og micro frem til det nye kjøkkenet kommer. Det flytter inn i stua, haha. Det blir noen morsomme uker fremover 😉 Over til ukens handel som jeg egentlig skulle dele før jeg skrev meg helt bort.

Disse er så gode med litt maldonsalt på!

Det ble en god del cottage cheese. Jeg brukte to i rundstykkene!

Blåbær til yoghurten min, nam nam

De hadde så dårlige løsvektpoteter så da ble det disse i stede

Dette må jeg ha denne uken…

Så ble det litt snacks til kjøkkenoppusserne aka oss og familien 🙂

Handelen kom på ganske nøyaktig 1100 kroner. Vi kjøpte også engangstallerkener, pappkrus og bestikk som vi skal bruke frem til vi får det nye kjøkkenet. Ja, så hadde Morten en Nocco eller to 🙂

Nå er det tilbake til kjøkkenet, nyt dagen folkens!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

0 kommentarer

Siste innlegg