UKENS HANDEL

Nam, nam, denne uken er det masse godt! Vi fikk ikke bruk for alt vi kjøpte forrige uke fordi begge ble syke så et par av middagene går inn i denne uken.

Mandag. Tandoori! Vi skulle egentlig ha dette på lørdag, men vi konkluderte med at det er lov å flytte lørdagsmiddagen til mandag når begge fortsatt er litt syke, hehe.

Tirsdag. Grønnsaksuppe med hjemmelagde rundstykker.

Onsdag. Vi har ettårsdag og feirer med hjemmelaget lasagne!

Torsdag. Meksikansk gryte med ris.

Fredag til søndag. Vi er mest sannsynlig på hytta i helgen, litt usikker på hvor lenge vi blir så middagen er litt usikker. Jeg tror det blir ørret med spinat og grønnsaker på søndag i hvert fall!

Isklar er noe vi alltid må ha i kjøleskapet, eller i hvert fall en eller annen form for vann med kullsyre. Jeg klarer jo ikke vannet i Kristiansand.

Masse deilig potet, min favorittgrønnsak!

Bær til frokosten min som ofte består av granola og yoghurt!

Lompepizza og lompequesedilla er en gammel favoritt jeg har funnet tilbake til.

Kiwi, en av få frukt jeg tåler.

Helmelk til lasagnen og vanlig melk til Morten.

Elsker mozzarella!

Så er det glutenfri lasagneplater til lasagnen. Disse var svindyre, men de eneste de hadde igjen…

 

Handelen kom på akkurat 990 kroner.

 

8 kommentarer
    1. Prøvd soda stream? Jeg liker heller ikke vannet der jeg bor, men med soda stream blir det noe helt annet. Så sparer man seg for mye flasker osv.

      1. Ikke for øyeblikket nei, var grusomt og omtrent umulig når jeg ikke liker kjøtt. Skal på henvisning snart så da får jeg nok hjelp så jeg kan spise 100% lavfodmap en periode 🙂

    2. Erstatt pastaplatene med noe annet, lomper/søtpotet i tynne skiver/squash. Supergodt!! Bruker det selv da jeg ikke tåler gluten, slipper å kjøpe de svindyre pastaplatene😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg