UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ : Nå har vi nettopp stått opp og befinner oss hjemme i leiligheten til Morten. Vi skal en tur til Kristiansand og kjøpe litt ting til roterommet i leiligheten som nå er et helt tomt rom, hente ski Morten har bestilt og fikse det før vi setter oss i bilen igjen og kjører til Larvik, woho!

UKENS TANKE: Det er så rart og litt skummelt å se at de andre Love Island parene går fra hverandre. Jeg blir sånn æææh, er vi de neste? Noe som er helt idiotisk fordi jeg vet jo hva Morten og jeg har sammen og jeg er egentlig ikke litt redd for at det skal skje en gang. Det er det som er så merkelig, haha. Så jeg har tenkt på at det er rart, at vi snart står igjen alene som det eneste paret etter Love Island. Jeg vet ikke… Dette var dårlig formulert, men jeg så liksom for meg at vi kom til å bli en gjeng med par når ting var som de var på slutten der inne.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg er enda obsessed med dette skjørtet fra Samsøe Samsøe! Du finner det HER.


JAKKE NELLY HER / SKO NELLY HER / T-SKJORTE BERSKHA / VESKE NELLY HER

UKENS SERIE: Station 19! Les anbefalingen min av den her.

UKENS CRAVING: Smågodtsjokolade, altså stratosdyr, crispo, fargepletter og bringebær.

UKENS HØYDEPUNKT: Curlingdaten Morten og jeg hadde på lørdag! Det er den morsomste daten jeg har vært på. Anbefales på det sterkeste altså. Det er jo en skikkelig morsom dobbeldate for eksempel!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg enda er syk og har blitt enda verre. Nå tørrhoster jeg, har masse slim og får den samme irriterende hodepinen på høyre side med noen dagers mellomrom. Jeg vil bli frisk nåååå.

UKENS SEIER: Shit, jeg må begynne å få noen seire igjen. Nå begynner det å bli lenge siden jeg har hatt noe å komme med på dette punktet. Altså, herregud en liten seier må jeg da klare å tenke meg frem til.. Jeg ble veldig fornøyd med hvordan jeg stylet trillebordet i gangen, jeg var fornuftig og returnerte julekuler som var ment til juletreet jeg ikke har og jeg fikk trent en dag haha.

SETT HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG:  Dette vet jeg ikke hvordan jeg finner på nye blogg.no, hehe. Jeg finner det forhåpentligvis før neste ukes “uken som gikk”, hvis ikke bytter jeg ut punktet med de tre innleggene jeg er mest fornøyd med!

UKENS MATRETT: Jeg lagde en skikkelig digg pizza på lørdag! Vel, det var ferdigbunn haha, så jeg får vel heller si at jeg mikset noen skikkelig digge ingredienser som førte til at pizzaen ble superdigg.

UKENS SANG: De Vet Du – Profil. Hahaha, den er så dårlig, men så treffende og morsom.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette av meg og Michelle fra julebordet <3

13 kommentarer

Siste innlegg