UKEN SOM GIKK – PÅSKEVERSJONEN

Reklame | Chiquelle, annonselenker Nelly

JAKKE SIMONE ROCHA X H&M – BUKSE CHIQUELLE – SKO LAST – BLUSE BYTIMO

AKKURAT NÅ: Sitter jeg i sofaen etter å ha vært ute på en liten tur med Trulte og Morten. Hart of Dixie er på tven og vi har bestilt mat for å nyte den siste kosen påsken har å by på.

PÅSKENS TANKE: Så sykt behagelig Oslo er! Det har vært så stille. Det har vært en del folk, færre en vanlig, men fortsatt en del. Allikevel har det vært så sykt rolig og behagelig her. Elsker bypåske!

PÅSKENS FAVORITTPLAGG: 100% min nye trenchcoat fra Simone Rocha x H&M. Da jeg fikk den kjente jeg på en sjelden følelse av skikkelig lykke over å ha fått et nytt favorittplagg. Jeg blir alltid glad, men noen få ganger kjenner jeg at dette… Dette er noe som gir meg ekte lykke, haha. Dette er et slikt plagg!

PÅSKENS TIPS: Jeg har sett tre sesonger av Forbrytelsen på bare noen uker så jeg står ved det tipset. Sesong tre er veldig spennende!

PÅSKENS CRAVING: Jeg tror det heter Kolibriegg? Det er den påskesjokoladen som er formet som egg, med gul marsipan trukket i sjokolade med sånn farget strø på. De er så sykt gode.

PÅSKENS POSITIVE: Jeg har hatt en kjempefin påske tross restriksjoner og at det ble bypåske selv om håpet var å få dratt på hytta. Morten og jeg har vært skikkelig flinke til å gjøre litt ekstra ut av alt og kost oss masse. Jeg har bakt en del, vi har hatt superkoselige påskefrokoster, gått turer i byen, jeg har grillet pølser i parken og på stranda, gått tur med venner, vi har hatt datenights med deilig middag og levende lys, sett masse på serie, spist sykt mye godis og bare kost oss. Helt nydelig!

PÅSKENS IRRITASJONSMOMENT: Nope, ingenting! Har ikke irritert meg, bare kost meg.

PÅSKENS ØNSKELISTE: Jeg har selvfølgelig liksom-shoppet i påsken også og det har dukket opp noen nye ting og en gammel kjenning. Jeg har fått en hang up på bluser og den nydelige blusen fra Moves finner dere her. Den gamle kjenningen er selvfølgelig den rosa kjolen her fra Love Lolita. Tips: Rått & Sanselig har 25% rabatt på den og typ alt annet med koden Påske21, overhodet ikke reklame, null samarbeid, bare et tips til dere som ikke har shoppestopp. Jeg har plutselig begynt å få lyst på gullarmbånd og symes dette er så sykt fint! Til slutt, et par hvite sneakers.

PÅSKENS MATRETT: Altsååå vi har spist så mye digg og jeg har kost meg masse. Selv om vegetarpølser på engangsgrill nesten når opp her så er det en rett som så vidt slår den. Den deilige pastaformen med gnocchi jeg har tipset dere om før. Jeg lagde den for tredje gang og dette ble definitivt den beste! Så sykt godt, herregud. Dere finner oppskriften her. Jeg hadde hvitløksbrød og salat til.

PÅSKENS HØYDEPUNKT: Det er vanskelig å velge ett høydepunkt fordi jeg har hatt flere, men jeg vil si påskeaften. Det var en skikkelig fin dag og den ble avsluttet med en nydelig middag, vin, levende lys og det var skikkelig koselig.

PÅSKENS FAVORITT-BILDE: ❤️❤️❤️❤️

2 kommentarer
    1. Åh, jaaa! Det marsipanegget er sååå godt! Hehe! Så bra at påsken ble fin selv om den ble annerledes enn antatt! 😀 Koselig bilde av dere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg