UKEN SOM GIKK – ER DETTE LIVET NOE FOR MEG LENGER?

Reklame | Nelly - alle lenker er annonselenker

Genseren min finner der her (få 30% rabatt med koden ANDREA30)

AKKURAT NÅ: Gjør jeg meg klar til å gå ut døren i det deilige været vi har her i hovedstaden i dag (eller ikke) fordi jeg skal gjeste en podcast! Jeg har blitt invitert til å gjeste hverdagspsyken for å snakke om vaginisme og vestibulitt. Det er utrolig hyggelig og jeg gleder meg til å dele mine erfaringer!

UKENS HØYDEPUNKT: Hytta! Jeg elsker å være på hytta. Dagene mine gikk i å gå på ski, ta et varmt bad mens jeg så på serie eller leste bok, lagde digg mat, gikk tur, slappe av på sofaen, lese enda mer, se enda mer serie, spise enda mer mat og gå enda litt mer på ski. Perfekt!

UKENS TANKE: Jeg har vært litt sånn… Er dette livet egentlig noe for meg lenger? Å dele “alt” hele tiden? Å åpne meg for at “alle” kan (eller tror de kan) si hva de vil til og om meg, legge seg opp i alle valg jeg tar i livet og mene noe om alt jeg gjør? Jeg vet ikke helt. Jeg synes dette er veldig gøy, men samtidig har jeg kjent veldig på at det hadde vært deilig å være helt anonym. Å bare være meg selv uten at noen vet hvem jeg er eller hva jeg gjorde i går liksom. Skjønner dere? Det skal sies at jeg har slike tanker i ny og ne, og så går det over, men nå har jeg tenkt ganske mye på det.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har bare gått i ullundertøy, turtøy eller koseklær så det må vel nesten bli skijakken min 😅

UKENS TIPS: Det har kommet en ny sesong av serien A million little things på TV2 sumo. Den serien er så utrolig bra og hvis ikke dere har sett den så må dere faktisk gjøre det med en eneste gang. Herregud, for en fin serie!

UKENS CRAVING: Fastelavensboller! Det er så godt. Jeg kjøpte en på Åpent Bakeri og herregud for en god bolle. Det var ikke en vanlig bolle, det var en sykt god bolle. Den hadde en veldig interessant konsistens, vet ikke helt hva det var.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At enkelte ikke klarer å respektere andres grenser. Hvor mange ganger må man si ifra? Og ikke minst de som blir sure fordi man sier ifra. Det er mange somn har et inntrykk av at jeg alltid må svare kjempehyggelig og ta imot alt uten å si noe som helst tilbake fordi jeg er influenser. Altså i hvilken verden gir det mening? Hvis du skriver noe jeg synes er unødvendig, frekt eller rett og slett slemt så er jeg i min fulle rett til å si ifra. Jeg blir så irritert når noen da blir sånn “Hvordan kan du svare sånn? Du er faktisk influenser”. Åjaaaaa, jeg er influenser ja, men da skal jeg bare stå her og smile mens grensene mine blir tråkket på? Den er grei, takk for meg.

UKENS POSITIVE: Det har vært så nydelig vær og jeg har kost meg masse denne uken. Jeg tok litt tid av sosiale medier, selv om dere kaskje ikke merket det så godt. Jeg delte veldig lite fra dagene mine og tok en slags mental pause, haha. Det var utrolig deilig og ga meg masse energi som jeg nå kan bruke til å dele masse!

UKENS ØNSKELISTE: Det er så mye fint i butikkene nå, herregud. Jeg vil ha alt, men her er fire ting jeg har funnet som jeg har skikkelig lyst på. Kjole fra Ganni her, potte fra H&M home her, bluse fra & Other Stories her og bilderammer fra Jotex her.

UKENS MATRETT: Hm… Nå må jeg tenke. Jeg husker nesten ikke hva jeg har spist denne uken så det kan ikke ha vært noe veldig spesielt. Ååå jo, herregud! Jeg ble skikkelig inspirert av Lett, et av mine favorittsteder når det kommer til å kjøpe med seg lunsj på farten fordi det er så sykt god og masse sunn mat der. De har en wrap jeg pleier å kjøpe som har bakt søtpotet, fetaost, linser, pesto, hummus og litt sånt. De har den også som bowl og se så noen la ut det på story. Da fikk jeg idéen, hvorfor ikke bare lage dette hjemme? Så vi hadde bakt søtpotet, linser, hummus, fetaost, spinat, agurk, tomat, bulgur og litt forskjellig satt frem (som med taco typ) og lagde hver vår bowl. Så godt!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Nå har jeg hatt en uke med ski og da blir det vanskelig å fortsette med løpingen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler det stoppet opp litt… Det er kjedelig og derfor er det ekstra viktig å skrive ned målene mine så jeg har noe å forholde meg til. Målet for denne uken blir derfor å løpe to turer!

UKENS FAVORITT-BILDE: Kosebilde 🐶

3 kommentarer
    1. Hei 💕 har lest bloggen din lenge(tror siden start) og synes du lager så mye bra innhold! Håper du fortsetter med bloggingen i en tid hvor mange slutter, går over til YouTube eller podkast. Det finnes fortsatt oss som setter pris på bloggingen!! Klem til deg 🌸

    2. Sååå koselig bilde!😍 Forstår godt at du får sånne tanker innimellom om det å dele mye å være offentlig altså. Jeg hadde ikke trivdes med det. Liker å være anonym, hehe. Henger vel litt sammen med det at sååå mange mener så mye å spørr å graver om aaalt. Hærregud, du må jo få lov å si ifra om det er noe du er uenig i noe. Og ja, savner mer respekt og forståelse fra mennesker! Du er god, fine!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg