UKEN SOM GIKK / DEN VERSTE PÅ LENGE

God morgen og god mandag flotte dere! Nå er det bare å sette seg godt til rette og gjøre seg klar for det som muligens er det mest sutrete innlegget i denne bloggens historie 😉 Jeg er så lei av å være syk og det skinner mildt sagt gjennom, men det takler dere!

AKKURAT NÅ: Nettopp stått opp og venter på at legekontoret skal åpne så jeg kan ringe og forhåpentligvis få en time asap.

UKENS TANKE: Jeg skulle ønske jeg var frisk og kunne være ute i det fine høstværet 😭😭😭

UKENS FAVORITTPLAGG: Haha, jeg har omtrent levd i morgenkåpe… men jeg fikk tatt i bruk en ny favorittjakke så det får bli den. Dere finner den HER.

UKENS SERIE: Wahlgrens verden! Jeg har bare sett det når det har gått på FEM av og til, men nå har jeg kjøpt meg dplay og ser alt fra starten av. Yei!

UKENS CRAVING: Jeg har hatt så lite matlyst så da jeg fikk tilfredsstilt behovet for fløtegratinerte poteter har jeg ikke cravet noe som helst.

UKENS HØYDEPUNKT: Å komme hjem igjen! Det har vært så fint å komme hjem. Morten hadde ryddet og ordnet i leiligheten og vi har hatt det så koselig. Selv om jeg ikke har fått kost meg så mye med høsten enda, så ser jeg hvor nydelig det er ute og det gjør meg glad!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har vært skikkelig syk og det er lenge siden jeg har vært så dårlig som jeg har vært de siste tre-fire dagene. Jeg var i litt dårlig form på flyet hjem fra Bali, men trodde jeg bare var sliten og litt småforkjølet. Dessverre ble det verre utover uken og fra torsdag har jeg omtrent vært sengeliggende og egentlig bare blitt verre. Jeg skal ringe legen nå etterpå fordi i gr begynte det å gjøre vondt på høyresiden i brystet når jeg puster, sååå ikke gøy.

UKENS POSITIVE: Morten er en overraskende flink sykepleier for meg! Jeg har vært litt nysgjerrig på hvordan det kom til å bli når jeg ble ordentlig syk for første gang. Han hopper vanligvis minst en meter unna om jeg nyser fordi han er livredd for å bli syk, men han har vært så fin! Passet skikkelig på meg, passet på at jeg har alt jeg trenger, hentet kald klut til pannen min når jeg har hatt feber og vært skikkelig bra.

UKENS ØNSKELISTE: Et par gode vintersko, men jeg aner ikke hvilke… Noen anbefalinger?

UKENS MATRETT: Omg, altså. Vi spiste fløtegratinerte poteter og greier helt i starten av uken. Det er ingenting som slår fløtegratinerte poteter noen gang.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Bli frisk!!!

UKENS FAVORITT-BILDE: Se så fine da <3

 

4 kommentarer
    1. Så kjipt å väre syk… 🙁 Håper du snart blir frisk! <3 Elsker Wahlgrens verden! 😀 Det bildet av deg er nydelig! Du har SÅ gode bilder altså! Fy sören! Jeg elsker Kastel madla sine höye sneakers med for i! Jeg har de i sort og beige! Der er SÅ gode!!! Og Ecco Brouge varmforet! Jeg har de i hvit og elsker dem! God bedring klem til deg! <3

    2. Du kan ikke tilfeldigvis ha fått denguefeber da?? En venninne av meg fikk det når hun var i Bali og ble fryktelig dårlig ganske lenge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg