UKEN SOM GIKK / DÅRLIG BLOGGER

Reklame | Annonselenker Nelly / H&M

T-SKJORTE ZARA / BUKSE HER

AKKURAT NÅ: Sover jeg antakeligvis enda, hehe. Jeg skrev dette i går kveld. Formen er fortsatt laber så jeg skal sove ut og ikke stå opp før jeg våkner av meg selv (noe som antakeligvis er i halv ni tiden). Planen for dagen er å dra på trening med Morten hvor vi skal trene bein og mage, deretter ta en digg dusj hvor jeg skal kure håret og skrubbe kroppen før vi etter hvert setter kursen mot Kristiansand og enda en visning! Ah, dette er så spennende… Jeg skal oppdatere når det skjer noe viktig <3

UKENS TANKE: Dette har jeg tenkt på flere ganger, men jeg har ikke sagt så mye om det fordi vel… Folk er så hårsåre. Og det er det jeg mener. Folk er så ufattelig hårsåre! Dette gjelder ikke noe enkelttilfelle her nå, men sånn generelt. Hvis jeg sier at jeg liker en ting, så dukker det fort opp spørsmål “men hva med dette og dette? Hva med alle oss som IKKE liker det?”. Altså, dere skjønner nok hva jeg mener. Jeg blir ganske irritert fordi det går jo ikke an å si noe som helst høyt lenger uten at det blir fakkeltog og demonstrasjon foran stortinget. Vi er forskjellige, folkens og vi må godta at alle har forskjellige meninger og syn på ting. Selv om jeg elsker sjokolade, så hater jeg ikke dere som ikke liker sjokolade. Satt på spissen, men jeg håper dere tar poenget mitt.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg delte hele ønskelisten min HER, men plukket ut favorittene.

SKO HER / BUKSE HER / JAKKE HER / BUKSE HER

UKENS FAVORITTPLAGG: Hva har jeg hatt på meg denne uken da? Når jeg ikke tar bilder er jeg helt fjern på hva jeg driver med og har på meg, haha. Skal vi se… Vi kan si buksen jeg har på meg på det øverste bildet her! Den er superdigg, kul og du finner den HER.

UKENS POSITIVE: Etter å ha slitt veldig med manglende inspirasjon og derav også motivasjon til bloggen kom det endelig tilbake i helgen! Så det var veldig deilig 🙂

UKENS SERIE: Narcos!

UKENS CRAVING: Smågodt, da særlig stratosdyr, spragleknas og lakrisfudge.

UKENS HØYDEPUNKT: Det blir nok onsdagen! Morten og jeg dro inn til Kristiansand og var på to visninger før vi avsluttet kvelden med å dra ut og spise sammen, før vi overnattet på hotell. En fin datenight <3 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: AT JEG ER HALVVEIS SYK HELE TIDEN. Kan jeg ikke bare bli helt syk? Være det i noen dager og så bli helt frisk. Det er også sykt irriterende at jeg ikke har et ordentlig hjem, men flytter mellom to hele tiden. Jeg vil bare ha en leilighet så jeg kan starte på hverdagen igjen.

UKENS MATRETT: Hva har jeg egentlig gjort denne uken??? Jeg kommer ikke på noe digg mat en gang. Hm… Jo, det er selvfølgelig lasagnen jeg fikk servert på hytta på lørdag! Så godt.

UKENS SANG: Adrian Jørgensen – The Bubble

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg har nesten ikke tatt et eneste bilde denne uken (dårlig blogger) så jeg må bare velge et av de få jeg har tatt, hehe. Så da blir det dette vakre bildet av vakre meg.

JAKKE PRIMARK / BUKSE H&M / SKO NIKE / T-SKJORTE ZARA

 

4 kommentarer
    1. Hva synes du om at Morten driver å kommenterer på bildene til Kristine Ullebø og spør hvor hun kjøpte følgere? Er ikke det litt kleint hvis han ikke tuller?

    2. Hvorfor flytter du ikke midlertidig inn til Morten mens dere er på leilighetsjakt? 🙂 Virker veldig slitsomt ut å «pendle» så mye som du gjør.

      1. Ja, det er veldig slitsomt å pendle! Foreløpig har jeg enda store deler av livet mitt her i Oslo, jeg har heller ikke så alt for mye å finne på i Lindesnes og der er det litt kjedelig å bo uten bil så det er ikke aktuelt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg