UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly og H&M

jakke her / genser hjemmestrikk / bukse Chiquelle / sko her / veske NuNoo

AKKURAT NÅ: God morgen! Denne mandagsmorgenen er ganske vanlig. Først er det ut med Trulte, så skal jeg lage havregrøt med chiafrø og se på God morgen Norge mens jeg sjekker og svarer på mail.

UKENS TANKE: Ååå, jeg har hatt skikkelig behov for å henge med venner denne uken, men det har ikke vært så lett haha. Vi skal jo ikke ha besøk eller være på besøk og da har jeg selvfølgelig ikke lyst til noe annet enn å invitere folk på besøk. Jeg har selvfølgelig ikke gjort det, men jeg håper så sykt på at det blir lov snart. Jeg savner vennene mine ❤️ Samtidig har jeg tenkt mye på hvor utrolig glad jeg er for at jeg har samboer og hund. Det redder psyken min sånn på ordentlig. Hadde jeg bodd alene hadde jeg seriøst blitt dårlig, takler ikke sånt.

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg har to. Det ene var på tirsdag da Morten og jeg var på Grefsenkollen, akte og hadde middag ved bålpannen. Det andre er lørdagen som var så fin! Morten og jeg hadde en liten kaffedate på formiddagen. Vi gikk innom Kaffebrenneriet og kjøpte med oss hver vår kaffe, Morten tok en kanelsnurr og jeg en blåbærmuffins (det er så godt). Så tok vi det mes oss opp til toppen av St. Hanshaugen parken og satt oss der mens solen varmet og koste oss. Det var så sykt hyggelig og det var så deilig at det bare var oss to ute, haha. Vi går sjelden ut sånn uten Trulte 😂

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne trenchcoaten! Jeg elsker den. Først var jeg redd jeg ikke fikk bruk for den før til våren, men så lenge man kler seg godt under funker det kjempebra. Jeg lever jo i ullundertøy jeg så, haha.

UKENS TIPS: Åpenbart Lupin som jeg tipset om i gårsdagen innlegg. I tillegg må jeg nevne Shitt’s Creek. Da jeg så den første episoden sa jeg “herregud, dette er det dårligste jeg har sett”, men når jeg så mer så ble det ganske morsomt haha. Det ligger på TV2 Sumo for dere som er interessert.

UKENS CRAVING: Helt vanlig melkesjokolade. Jeg får denne cravingen med jevne mellomrom. Noen ganger det bare så sykt godt med helt enkel vanlig sjokolade.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Uff, jeg har vært så slapp på treningsfronten denne uken. Det har vært så kaldt og jeg har brukt det som en perfekt unnskyldning til å ikke være med på løpetur. Det er så dumt og så synd fordi jeg merker at jeg blir mye mer motivert til hverdagen og mer inspirert av å trene. Så denne uken skal det skjerpes og jeg skal løpe igjen.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har en ting øverst på ønskelisten min og det er en kjole fra Rotate. Jeg har hatt lyst på den helt siden den kom ut i butikk, men jeg synes faktisk ikke kjolene er verdt prisen så jeg venter alltid til de kommer på salg haha. Da er de fortsatt dyre nok, men mer riktig pris synes nå jeg. Så, nå er den på salg og jeg kan ikke kjøpe den fordi jeg har dette “kin kjøpe brukt”-shoppestoppet mitt. Jeg må nesten bare krysse fingrene for at den er på salg når dette er over også.

Det er flere fine ting som har dukket opp på radaren min den siste tiden så jeg vil dele de uansett. Jakke fra Neo Noir her, oljeflaske her, sneakers her og badematte her.

UKENS MATRETT: Lørdagens middag, 100%. Vi lagde fløtegratinerte poteter som er det beste jeg vet om i hele verden, altså det blir hovedgreia på tallerkenen for meg. Så hadde vi kokt brokkolig og gulrot til, Morten hadde biff, jeg hadde vegetarboller fra Naturlig (sykt gode) og bernaisesaus. Sååååååå digg.

UKENS POSITIVE: Tja, jeg kan jo si at jeg har fått prøvd meg på det kreative den siste uken. Jeg har testet leire, lagd skumspeil og fikset opp en vase jeg hadde liggende. Jeg har kost meg, men jeg har skjønt at det ikke akkurat er en indre kunstner i meg haha. Leirefigurene ble så stygge at de gikk i søpla, dessverre. Resten ble kult da!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Holde jevn dur på løpingen og løpe tre ganger. Sette inn et ekstar gir på jobben og ta mer initiativ.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette er så koselig ❤️

2 kommentarer
    1. Kjør på med ukens mål, fine deg! Heier på deg! Ah, litt kjipt med den kjolen… Men som du sier, det viser at du kanskje trenger dette “shoppe stoppet”. Man får tenkt seg om 1 ekstra gang eller 10, haha. Sykt koselig bilde av dere! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg