UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly og H&M

AKKURAT NÅ: Jeg skal ut og lufte Trulte så skal jeg se om jeg kommer meg på en løpetur. Veldig spent på å se hvordan det ligger an med viljestyrken i dag, haha.

UKENS TANKE: Jeg er så glad for at jeg ikke bor alene eller ikke trives hjemme. Jeg tror det hadde klikket for meg om jeg hadde bodd alene når ting er som de er. Jeg er så rastløs og takler ikke å kjede meg, haha. Det er så godt å bo sammen med noen, og særlig når det er Trulte og Morten 🐶

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne bodyen! Jeg var litt usikker på om jeg skulle bestille den fordi det er ikke helt meg sånn egentlig, men den er så kul og jeg ble så fornøyd. Dere finner den her.

UKENS TIPS: Station 19! Jeg begynte å se på den siste sesongen nå (har sett de andre tidligere) og herregud dette er kanskje den beste sesongen ever. Den siste episoden, fyyyyy så provoserende og bra den er.

UKENS CRAVING: Spragleknas fra Nidar og Fri isen fra Diplomis med sjokoladebiter. Den isen er så god! Har kost meg godt med begge deler, hehe. Elsker å være voksen haha.

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg har ikke ett å trekke frem annet enn at hele uken har vært veldig fint. Det har ikke skjedd noe spesielt, verken fint eller dumt så jeg har ikke noe å trekke frem dessverre. Åh, jo! Det at solen har kommet tilbake!

UKENS POSITIVE: Jeg klarte løpemålet mitt for januar allerede den første uken! Det var så gøy og jeg er så stolt 🎉 Det gir skikkelig motivasjon til å fortsette og til å være aktiv generelt.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg ønsker meg masse, hehe. Typisk at man vil ha alt når man ikke kan. Jeg synes det duftlyset med nese og munn var veldig kult (her), kopp i stengods her, duftlys her og serveringsfast i stengod her.

UKENS MATRETT: Definititvt bakt søtpotet! Det er en av mine favorittretter. Så mye digg topping og søtpotet smaker himmelsk godt, særlig med digg krydder på. Dere finner oppskriften på det i forrige ukes middagsmeny.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: JEG KJEDER MEG SÅ MYE. Det er mitt største problem nå, haha så det går egentlig ganske greit, men herregud som jeg kjeder meg. Jeg er en ekstretm rastløs person. Jeg trenger å ha noe å gjøre og nå er det ganske stille… I går hjalp det fordi jeg var ute på en lang tur og fikk sosialisert meg, kom hjem og bakte brød, rundstykker og kanelsnurrer haha. Heldigvis var jeg trøtt og tok en powernap i firetiden så da gikk det en time der. Jeg var sånn “ja, hvorfor ikke da går jo tiden” 😅

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Jeg skal løpe tre ganger, teste ut DIY interiør og starte opp YouTube igjen.

UKENS FAVORITT-BILDE: Synes dette ble skikkelig kult!

8 kommentarer
      1. Nå kjenner du vel ingen av oss, eller? Isabelle er en super jente, skikkelig hyggelig, ekte og hun står på. Alle kan gjøre feil og så lenge man gjør opp for seg og kommer seg videre så tenker jeg at det ikke burde stoppe noen fra å få ha venner.

    1. Hva med å lese litt for å drepe kjedsomheten? 🙂 Trenger ikke være noe avansert, du kan jo f.eks teste en krimbok, en fantasy, og en chick-lit? Kanskje låne på biblioteket? 🙂 Bare et tips! Jeg bruker også litt tid på å rydde og organisere hjemme, og lete etter nye spennende matretter å lage, gjerne fra bunnen 🙂 Eller starte med planter hjemme?

      1. Ja, har en bok jeg leser på, men det er for mange timer i døgnet 😅 Mm, gjør det også, men jeg trenger at det skjer mer haha. Er ekstremt rastløs av meg. Neei, de dør stakkars 🙁

    2. Fine deg! Digger favoritt bildet! Ser frem til mer youtube 😀 Kanskje dere kunne hatt en recap av youtube året 2020? Bloopers 2020? Svarer på samme spørsmål som de første dere svarte på? Hehe! <3

      1. Så gøy <3 Hm.. Vi lagde en video med våre topp videoer fra 2020 og bloopers fra innspilling av julenøtter 😀 Den siste der er gøy, den skal jeg skrive opp 😀 Takk for innspill!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg