UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenke Ellos

jakke SWIMS, genser Devold og bukse H&M

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg og koser meg med litt bilderedigering og blogging 🙂

UKENS TANKE: Hvem skulle tro at det å logge av litt i et par dager kunne gjøre meg så godt? Jeg må gjøre det oftere. Altså jeg satt jo på mobilen, såpass avhengig er jeg jo, men da jeg offisielt tok meg fri så måtte jeg liksom ikke poste noe eller tenker over hva som ble lagt ut. Det var bare å poste hvis det fristet og det kunne være hva som helst. Jeg bruker så my av livet mitt på å dele og glemmer å være tilstede. Jeg har tenkt tilbake på ferier jeg har vært på hvor jeg har brukt nesten all tid på å dokumentere og dele i stede for å nyte. Det går jo ikke an! Jeg skal bli så sykt mye flinkere til å logge av og finne en naturlig balanse i det hele.

UKENS HØYDEPUNKT: Altså hele hytteturen. Det har vært helt fantastisk med så lang tid på hytta med snø og herlig vær. Jeg har gått skiturer, gåturer, slappet av, sett på julefilmer, spist kjempegod mat og kost meg maks.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det har ikke vært mye å irritere seg over altså. Det eneste må være glatte veier og det er egentlig ikke irriterende, bare litt skummelt 😅

UKENS ØNSKELISTE: Nei, nå har jeg det meste jeg trenger altså. Det må eventuelt bli en sengegavl på sikt og den walk in / soverom-idéen min. Fikk dere med dere det? Jeg tenker å dele soverommet i to og lage den ene halvdelen til et walk inn i stede for å bygge garderobeskap rundt i hele rommet. Da blir det heller to rom enn et stort rom som er halvveis alt. Leker enda med idéen, men jeg tror det blir sykt kult!

UKENS FAVORITTPLAGG: Definitivt denne Devold-genseren. Den er faktisk Morten sin, haha. Vi kjøpte de før jul begge to. Jeg har ønsket meg en sånn i snart et år nå og så fant Morten en rabattkode så da ble det kjøp. Jeg kjøpte rød og Morten turkis, men når jeg lånte hans så angret jeg litt hehe. Kjekt at jeg kan låne hans og bruke begge da 😉

UKENS TIPS: Hvis du trenger en fin serie til bakgrunnsstøy (elsker sånne serier) så kan jeg anbefale Virgin River på Netflix. Jeg begynte først å se og var litt sånn “neh”, men nå er jeg litt mer inne i det og den er ganske skjønn faktisk.

UKENS CRAVING: Bamsemums. Jeg fikk min aller første julestrømpe i år på julaften og der var det bamsemums! Jeg elsker det, kan spise en hel pakke om jeg har den for meg selv haha. Merkelig nok er jeg ikke lei bamsemums enda og det er alt jeg har hatt lyst på av godis. Okei da, paprikapotetgull også.

UKENS POSITIVE: En ting jeg har klart både denne uken og uken før er å virkelig slappe av. Jeg er så dårlig på det og blir rastløs med en gang, stresser over ting som jeg kan gjøre og burde ha gjort.. Så håpløst. I jula fant jeg virkelig roen og jeg tror det gjorde meg veldig godt å ta et par dager ferie. Det var skikkelig deilig for å være ærlig og jeg har så sykt mye energi og glede jeg vil dele nå. Jeg fant liksom balansen mellom å være aktiv og slappe heeeelt av i sofaen.

UKENS MATRETT: Jeg har spist så mye god mat i det siste. Ikke minst i jula! Vegisterkakene fra Veganmisjonen er himmelsk gode så de koste jeg meg masse med. Jeg tror ikke jeg klarer å velge en rett faktisk. Det får bli vegisterkakene da, med alt godt tilbehør som hører til. Åh og kålrabistappe. Det er godt det.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Gjøre klart alle samarbeid for den kommende uken ganske tidlig, dra til marka med Trulte og Morten en dag om det er fint vær, løpe to turer om det ikke er for glatt og kickstarte arbeidsåret 2021 med å lande kule avtaler!

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette!!! Jeg elsker det 🌟

kjolen min finner dere på Ellos her

8 kommentarer
    1. Så godt å høre at du klarte å koble av og slappe av! Det fortjener du! Det gjør nok godt for deg, som for alle andre å faktisk ta seg litt fri innimellom! Håper du gjør det litt oftere, for din egen del! <3 Åh, jaaa, bamsemums er jo så godt! Haha 😉 Skikkelig fint og koselig bilde av dere altså! <3

    2. Kjempe fint bilde av dere to ❤️ Du kler den fargen på genseren til Morten, så ja enig med deg at det er kjekt med to Devold gensere 😉👌🏽

    3. Hvor har dere kjøpt den aktivitets leken til Trulte du har lagt ut på Snapchat ? Prøver å finne en bra til min hund 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg