UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly & H&M

Et bilde som åpenbart ikke er fra i dag… Fordi jeg ikke får tatt et eneste bilde fordi det er regn, regn, regn, regn og grått og mørkt og grusomt :))))) Altså det er faktisk helt jævlig når en stor del av jobben min er å dele bilder. Heldigvis skal det bedre seg!

AKKURAT NÅ: Er jeg faktisk hos frisøren! Tidlig på’n i dag, haha. Nå skal jeg endelig freshe opp det håret mitt. Har hatt en meter med ettevekst i en måned nå.

UKENS HØYDEPUNKT: Å få besøk av pappa ❤️ Det var så koselig at han kom for å se leiligheten også passet det perfekt med at vi skulle tilbake til sørlandet så han kunne sitte på tilbake. Og Trulte ble sååå glad!

UKENS TANKE: Nei, det har gått mye i hvordan det er mulig å bli SÅ påviket av mørketiden og hvor mye jeg gleder meg til at solen skal titte frem igjen. Gleder meg så til snø og sol på Bortelid i jula!

UKENS FAVORITTPLAGG: 100% denne deilige teddy-genserkjolen som dere finner her.

UKENS TIPS: Okei, til dere med hund. IKEA bamsen vi kjøpte til Trulte som heter “Tussi” holder 100 ganger bedre enn alle leker vi noen gang har kjøpt i en dyebutikk. Hun har definitivt lekt aller mest med Tussi, som hun har hatt siden den første dagen vi fikk henne og den holder enda! I løpet av samme tid har bamse etter bamse fra diverse dyrebutikker revnet ellerb litt ødelagt på andre måter. Så dra på IKEA og kjøp en Tussi, haha.

UKENS CRAVING: Lakris fudge, nam nam.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det er mer kjipt enn irriterende, men etter at jeg kom til sørlandet har mørketiden virkelig slått meg hardt. Sånn skikkelig. Den første natta her sov jeg 11 timer, natten etter sov jeg 13… Så sleit jeg naturlig nok med søvnen natten etter det og nå, selv om jeg sover normalt så klarer jeg ikke stå opp. Det er like hardt å stå opp klokken ti som klokken åtte. Det er helt forferdelig, jeg blir så sliten. Jeg tror det er fordi det blir ordentlig mørkt her og det er så stille. I Oslo var det så mye gatelys og det blir liksom ikke like mørkt, men det kan også være det at det faktisk har vært grått i hele desember! Jeg så ikke annet enn grå himmel før i går. Da skimtet jeg bittelitt lyseblått bak det grå skylaget. Jeg blir sliten av det jeg, er så værstyrt.

UKENS POSITIVE: Jeg trives så godt i den nye leiligheten og gleder meg allerede til å komme tilbake og gjør det til hjemme ❤️

UKENS ØNSKELISTE: Oversized genser som ser sykt digg ut her, tallerken i stengods her (vil ha hele serviset), veske her og fat i marmor her.

UKENS MATRETT: Mm lagde enchilladas av tacorestene og det ble så godt! Tacokrydrede kidneybønner stekt med hakkede tomater, mais og fetaost i tortillalefser toppet med nachochips, revet ost og oregano som ble servert med agurk, cherrytomat, rømme, guacamole og cheddar. Nam!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Komme ut av denne kjipe sinnsstemningen jeg er i nå og fokusere på det hyggelige som skjer fremover med jul, hygge og fine mennesker.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette ❤️ Skikkelig julestemning!

7 kommentarer
    1. Har du testet ut lys lampe? Jeg bruker min fra November til Mars ca. Har gjort det i 3 år nå. Synes det hjelper litt altså! Vi MÅ ha lys altså. I dag er det faktisk blå himmel her i Trøndelag! Skikkelig uvant, haha. Skikkelig koselig bilde med masse julestemning! Elsk! <3

    2. Hei!Vil fortelle noko som eg e litt lei av…og d e når deg og andre inflensere reklamerer for klesplagg,så er d alltid i “små str”,som ik er for oss m meir former…D hadde vert fantastisk om f eks du kunne begynne å reklamere for store str også iblant!Det er også ofte at når ein kjem opp i dei store str’ane så blir klærne ofte formløse og mindre “kule”,litt konete…Så å få tips te klær i støre str,som er fine el/og kule,oooog ik så veldig dyre,hadde vert så bra!Sikker på d e mange der ute som hadde satt pris på d samme….Klem(coronafri!)frå ei m litt ekstra former & kjøtt på beina🤗

      1. Hei 😀 Det skjønner jeg at du savner! Nå er ikke jeg helt inne i hvilke butikker som fører større størrelser, men hvis du kan tipse meg om noen kan jeg se hva jeg kan få til <3

    3. Hei!
      Vil bare hive meg på det Rigmor skriver oppforbi her. Jeg savner også veldig at det blir reklamert for større størrelser. Men samtidig skjønner jeg jo at dette ikke er ditt område da du er normalvektig og derfor bruker mindre størrelser. Kan jo allikevel nevne at Zizzi er en butikk med store størrelser, og at Ellos har mye fint i større størrelser. Butikker som Kappahl, Cubus osv har også større størrelser, men det blir som Rigmor sier, veldig konete og.. stygt. Blir kanskje litt rart hvis du skal begynne å reklamere for store størrelser, men går jo allikevel an å tipse om at “denne butikken har mye fint, og finnes også i store størrelser”. Nå har jeg skrevet “store størrelser” så mange ganger at det ble irriterende hehe. Ha en fantastisk fin jul, Andrea.

      1. Ja, ikke sant! Nei, som du sier så kan ikke jeg hive på meg en kjole i fire størrelser for stor og reklamere for den, men om det er butikker som for eksempel Ellos, Cubus, vet H&M også har en PLUS size collection så kan jeg jo nevne det når jeg eventuelt reklamerer ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg