UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly, Homeroom, H&M

GENSER HER

AKKURAT NÅ: Har jeg lagd en deilig middag mens Morten har malt den mørke veggen på kjøkkenet beige. Så nå skal vi sette oss ned med julekalender på NRK og kose oss med middag.

UKENS TANKE: Altså jeg har ikke tenkt noe jeg. Har vært helt kaos i hodet mitt og alt jeg har tenkt på er hvordan jeg kan komme på plass så fort som mulig, haha.

UKENS TIPS: Jeg håper det er flere enn meg som enda synes julekalender er koselig selv om man har blitt voksen? Favoritten min er og vil for alltid være Juli Blåfjell, men siden jeg ikke får sett den (😭) så må jeg teste andre kalendere. Jeg har begynt å se på Snøfall på NRK. De slipper en episode hver dag og det er så koselig! Jeg gleder meg hver dag til en ny episode så den synes jeg dere burde sjekke ut om dere ikke allerede har gjort det. Del gjerne andre kalendertips!

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har levd i denne jakken hele uken nesten. Den er så god å slenge over og annet enn den har jeg vel nesten bare brukt koseplagg tror jeg. Trenger ikke være så fresh for å pakke opp fra flytteesker akkurat. Genseren på bildet finner dere her og vesken her.

UKENS CRAVING: Vanlig melkesjokolade har vært min greie den siste uken. Noen ganger er det enkle ofte det beste 😉 Og det er faktisk veldig lite som slår den gode gamle melkesjokoladen fra Freia.

UKENS HØYDEPUNKT: Det har aldri vært enklere! Selvfølgelig er ukens høydepunkt å ha flyttet inn i leiligheten vår. Jeg er så fornøyd og glad. Det kjennes ordentlig bra og jeg gleder meg til (forhåpentligvis) mange år her.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Ah…. Det er alltid noe når man tar over ny leilighet, enten det er leie eller kjøpe. Denne gangen er det knappen man bruker for å trekke ned på do. Den er helt ustabil og faller inn i veggen hvis man er uforsiktig og trykker litt hardere enn normalt. Sykt irriterende! Heldigvis tegnet vi boligkjøperforsikring så vi får nok ordnet det, men det er sånne ting om man gjerne kan fortelle om eller?? Bare så man er klar over at det må fikses?

UKENS POSITIVE: Alt! Jeg er så glad for å være på plass i leiligheten, i Oslo. Jeg er så glad for å ha venner i nærheten som kan stikke innom en tur. Jeg elsker det og er så glad.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har falt pladask for denne fleecegenseren. En hyggelig dørmatte er ikke gærent og jeg kunne gjerne tenkt meg denne fra H&M home. Gardiner MÅ vi ha, men hvilke? Jeg heller mest mot disse akkurat nå og den nydelige bollen i stengods fra H&M home står også på ønskelisten.

UKENS MATRETT: Mmmm, den første kvelden vi flyttet inn ble det takeaway og vi gikk for indisk. Det er evigheter siden sist og det er så godt! Vi bestilte fra Gutta fra Calcutta og shit, det var godt. Jeg hadde noe potet med ost i en deilig saus og Morten hadde noe kylling-greier. Sykt digg og definitivt ukens rett!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Denne uken har gått i ett og alt har sklidd ut, naturlig nok. Målet for uken som kommer er å få inn hverdagen, legge masse innsats i bloggen og ta opp løpingen igjen etter en uke fri 🙂

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette ble så koselig! Det er fra første kvelden her og vi hadde ingen møbler, men brukte en flytteeske som bord og prøvde å gjøre det så koselig som mulig. Ble ganske bra spør du meg!

20 kommentarer

Siste innlegg