UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly, H&M og Jotex

JAKKE H&M HER / VESKE NUNOO / SKO PAVEMENT

AKKURAT NÅ: Jeg har nettopp kommet ut av dusjen. Vi har fylt flyttebilen og begynner å bli helt klare for Oslo, men først venter taco og en siste kveld her i Lindesnes ❤️

UKENS TANKE: Hvordan gikk tiden så fort? Det er jo kjempelenge til 1. desember. Eller? Neida, det kom brått på kan jeg fortelle dere. På onsdag gikk det opp for meg at shit, vi flytter om under en uke vi. Wæææ! Jeg er så spent og stressa på en gang og det er faktisk alt jeg har tenkt på. Jeg gleder meg masse, men det blir også rart å flytte tilbake.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg er så fornøyd med denne kjolen! Jeg har sett på den lenge, men har ikke latt meg selv kjøpe den. Så kom black week, 25% rabatt og vipps så var den bestilt hjem til meg. Angrer ikke et sekund! Jeg elsker den. Dere finner den her. Tror faktisk den er på 30% rabatt nå, så flaks for dere 😉

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Ikke annet enn mørketid og regn å irritere seg over her altså, men det kan man jo heller ikke gjøre i lengden. Da blir man sliten! Men litt er lov, sånn helt i starten 😉

UKENS CRAVING: Jeg har vært litt på chips denne uken, jeg. Er egentlig et godis-menneske, men paprikachips overtar litt sånn med jevne mellomrom og nå har det vært en sånn periode.

UKENS POSITIVE: HALLO!!! Jeg har løpt tre ganger denne uken. Tre!!! Og det var digg. Jeg er så stolt av meg selv. Vi får se om det varer når jeg kommer til Oslo, men om det ikke gjør det har det uansett vært digg så lenge det har vart haha. Jeg blir jo litt motivert av å leve med Morten som løper så mye og som forbedrer seg så mye. Det er gøy å se, så får man litt lyst til å kjenne på noe av det samme selv. Det er jo så sykt morsomt når man merker at man blir bedre i noe.

UKENS ØNSKELISTE: Fluffy tøfler her, nydelig bluse fra H&M her, puff som matcher stolen vår her og dusjhylle her.

UKENS MATRETT: Haha, dere kommer til å le av meg. Jeg kjøpte sånn ferdig søtpotetsuppe fra Rema 1000. Den koster bare 49 kroner og det er suppe til to-tre pers, i hvert fall om man hiver i noe ekstra som metter mer eller har brød ved siden av. Uansett… Den var sykt god! Så god at det faktisk blir ukens matrett 😅 Ferdigsuppe fra Rema 1000 der altså.

UKENS TIPS: Helt ærlig? Det er sykt mange gode tilbud nå, så hvis du ikke har gjort deg ferdig med julegavene eller kjøpt påfyll av sjampo er dette tiden å gjøre det på. Jeg sparte 300kr på å kjøpe hårkur og hudpleie jeg nå! Det er en god del.

UKENS HØYDEPUNKT: Det var middagen hos pappa som Morten, Trulte og jeg var på tidligere denne uken. Det var såå koselig og vi ble vartet opp med en deilig pizza, som også kunne fått prisen som ukens matrett, men jeg glemte den da jeg skrev det punktet hehe. Nei, det var superkoselig og ukens høydepunkt for meg!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Ikke få panikk, enkelt og greit. Nå er det mye som skal skje og mye som må gå akkurat som planlagt og da er det typisk meg å få litt panikk. Det passer dårlig så jeg skal prøve å holde meg helt rolig. Lettere sagt enn gjort.

UKENS FAVORITT-BILDE: Det blir som rgeel Trulte, eller Morten og meg som får denne tittelen haha. Denne gangen blir det også fiiiine lille Trulte 🐶

5 kommentarer
    1. Åh, SÅ fint bilde av Trulte!!! Den kjolen kledde du veldig godt, så det vil jeg si var et meeeget godt kjøp, hehe! Jeg stemmer for at du skal prøve å holde på løpingen når du er i siget nå 😉 Det er en SÅ god følelse etterpå! Oh, yes! Lykke til med flytting til Oslo da! Håper det går knirkefritt <3

    2. Hææærlig 1 desember video <3

      Kan æ spørr kor mye premien e værd i pris ? 🙂

      Sorry at æ kommentere hær men gikk ikje og kommentere på innlægge dær videoen va 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg