UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly, H&M

JAKKE HER / SKJORTE HER / BUKSE HER / SKO HER / VESKE HER

AKKURAT NÅ: Jeg har nettopp kommet inn fra løpetur igjen!! Så stolt her. Jeg løpe for første gang på evigheter i går, og tenkte at jeg skal i hvert fall ikke løpe igjen i dag, men så fristet det. Deilig når det er gøy 😀 Nå skal jeg poste et samarbeid på Instagram story (sjekk det ut, gode tilbud 😉 ) og så lage thumbnails, altså forsidebilder til YouTube-videoene vi har lagd.

UKENS TANKE: Jeg er så glad for at jeg gleder meg til jul! Det er så uvant, men sååå deilig. Nå skjønner jeg endelig hva alle disse jule-elskerene snakker om. Det er så digg!

UKENS POSITIVE: Jeg hadde det sååå deilgi på hytta! Skrudde av vekkerklokken og sov til jeg våknet av meg selv, gikk turer, spiste digg mat, tok bad, så på Friends og så masse på Gåsmamman.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg ønsker meg en skjenk, men jeg klarer ikke finne ut hvordan skjenk… Vi skulle egentlig ha skjenk i den forrige leiligheten også, men jeg fant aldri en jeg likte godt nok. Skjenk er faktisk sykt vanskelig! Ellers ønsker jeg meg denne jakken 😅

UKENS FAVORITTPLAGG: Genseren jeg har på her som jeg bruker som kjole! Den er fra Nelly, men er dessverre utsolgt… Kåpen finner dere her, skoene her og vesken her.

UKENS TIPS: Flere butikker har startet Single’s day tilbudene, så det kan være kjekt å kikke litt etter påfyll av forbruksvarer eller starte på julegavene i dag 😉

UKENS CRAVING: Jeg har cravet rømmegrøt fra Fjordland, haha. Det er så godt!! Så det koste jeg meg med på fredag rett og slett. Veldig deilig. Har dere smakt den? Jeg synes den er ordentlig god.

UKENS HØYDEPUNKT: Mandag var en skikkelig god dag! Jeg og en venninne dro til Kristiansand, gjorde masse morsomme ærend og hadde en så fin dag.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Unnskyld meg, men dere som enda samles i store mengder og fester nå.. Dere er ikke gode. Det går faktisk ikke an! Sånn seriøst. Alle kan gjøre feil og tolke feil,  men å samles til fest er ganske bevisst. Og det er helt idiotisk! Jeg har lest i flere medier at politiet har måtte avslutte fester med flere titalls deltakere. På en av festene var det tre (!!!!) som kulle vært i karantene??? Forstår dere ikke hva dette kan gjøre med de dere er glad i? Hva det kan gjøre for hele kommunen du bor i og kanskje til og med hele landet? Fordi du måtte feste, og fordi du ikke klarte å holde karantenen din. At vi ikke en gang nå, når myndigheten har sagt at de faktisk må ty til bøter fordi folk ikke hører etter, så klarer vi ikke holde oss og følge retningslinjene. Den enkleste er vel å ikke samles i store grupper? Jeg forstår det ikke! Vær så snill, alle sammen. La oss prøve å gjøre det beste ut av situasjonen, følge retningslinjer og komme oss gjennom dette ❤️

UKENS MATRETT: Mmm, jeg lagde en så god grateng av tacorestene denne uken. Jeg ville bruke opp ALT så jeg bestemte meg for å hive alt i en form. Restene av kidneybønner, mais, fetaost, tacosaus, nacochips og restene av ost på toppen. Så brukte jeg resten av grønnsakene til å lage en salat ved siden av. Fikk brukt opp alt sammen og det smakte kjempegodt, veldig greit.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Jeg har endelig funnet et strekk jeg liker her, så denne uken vil jeg løpe det to ganger og gå tur-runden min to ganger. Jeg kjenner at frisk luft og fysisk aktivitet virkelig letter på ting nå. Nå har jeg faktisk løpt det en gang så har bare en gang igjen for å nå målet. Ikke verst til at det er mandag!

UKENS FAVORITT-BILDE: ❤️❤️🐶

2 kommentarer
    1. Åh, fineste Trulte! Og du var så fint sminket! Sååå enig med deg angående festing, og det å være mange sammen! Hvor vanskelig er det for enkelte å forstå??? Så jækla bra at flere har fått store bøter! Arg! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg