UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Befinner jeg meg på hytta til familien til Morten. Vi dro (som forrige uke) opp søndag kveld. Vi skal være her frem til onsdag morgen tror jeg. Planen for dagen er at jeg skal prøve å gå 2 mil på ski, så ja… Jeg skal holde dere oppdatert, haha.

UKENS TANKE: Jeg kommer til å være så fattig når vi flytter inn i ny leilighet. Altså jeg vil jo ha litt ordentlige ting når det skal være et permanent hjem. Er dere klar over hva et spisebord koster for eksempel? Det er så dyrt, jeg dør.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har blitt så glad i denne genseren som du finner HER.

UKENS SERIE: After Life. Den ligger på Netflix.

UKENS CRAVING: Sjokolade. Jeg har faktisk vært ganske flink den siste tiden og begrenset godis til helgen. Klapp på skuldra til meg selv.

UKENS HØYDEPUNKT: Å komme tilbake til Sørlandet! Morten og jeg hadde vært en uke fra hverandre, noe som alltid er ganske kjedelig. Vi har hatt det så fint siden jeg kom hit og gjort masse gøy! Vi hadde en fantastisk datenight, fine dager på hytta og har generelt bare hatt det veldig gøy sammen.

UKENS ØNSKELISTE: Nelly har forresten nye tilbud hver dag gjennom hele uken, samt 20% på alt eks. blacklist fra klokken 10 i dag! Klikk HER for å komme til Nelly.

KÅPE HER / KJOLE HER / BELTE HER / BUKSE HER

UKENS POSITIVE: Jeg har gått 17 kilometer på ski og hatt to gode, tunge styrkeøkter. Flink meg!

UKENS MATRETT: Amagaaaad, på lørdag lagde vi en helt sykt god middag som jeg har cravet i evigheter. Det var fløtegratinerte poteter (finnes det noe bedre i verden?), bearnaise, grønnsaker og vegetarboller. Så utrolig godt. Jeg ble så mett at jeg fikk vondt, haha.

UKENS SANG: Sigrid – Don’t feel like crying

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Inspirasjonen er ikke helt på plass om dagen, noe som er irriterende. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å jobbe seg gjennom det 🙂

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette fra vår forrige skitur, dagen etter jeg endelig var tilbake på Sørlandet.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Hei fineste!❤️ Så kult at du går lengre og lengre på ski! Skal se at du blir en skikkelig skientusiast som nailer birken og full pakke!😉👍 Ville bare komme med tips til blogginnlegg siden du er litt uinspirert som du skrev: dine beste minner!!! Dine beste minner ever, de siste 5 årene, de siste 3 årene, 2 årene, det siste året… you know what i meen!😄 Digger deg! Stooor klem til skjønne deg!❤️❤️❤️

    2. Man kan jo kjøpe seg bord brukt på finn, for så å male eller beise det. Da kan man få store, fine bord til en billig penge.
      Det handler bare om å faktisk rasjonere seg selv økonomisk, og ikke bare kjøpe alt man har lysst på med en gang.

      1. Ja, vi ser mye på Finn, men det er en god del dyrt der også. Enkelte ting ønsker jeg å kjøpe nytt og legge inn litt penger i, så kan jeg heller kjøpe mindre viktige ting brukt 🙂 En god blanding!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg