UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M Home

JAKKE HER / BUKSE HER / SKO HER / VESKE HER

AKKURAT NÅ: Jeg er tilbake i leiligheten. Vi fikk med utvask av meglerfirmaet da vi solgte (sykt digg, sørmegleren for de som er interessert) og vi har nettopp låst de inn så de kan gjøre jobben sin. I mellomtiden drar vi på trening siden vi først er i byen og enda har medlemsskap på treningssenteret.

UKENS TANKE: Jeg kan ikke tro at Morten og jeg faktisk eier en leilighet i Oslo! Det er så sykt, og at jeg fikk med meg Morten til Oslo altsåååå. Det er veldig moro. Jeg trodde faktisk aldri jeg kom til å kjøpe noe i Oslo sentrum, det var så fjernt for meg. At jeg nå har fått muligheten til å gjøre det er så stort. Jeg trodde som sagt aldri det kom til å skje.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne fantastisk deilige jakken! Dere finner den her.

UKENS TIPS: Det er at koden min ANDREA20 gir dere 20% rabatt på Chiquelle (ikke salg og beauty) i tre dager til!

UKENS CRAVING: Ehm… Det blir Ben & Jerry’s half baked. Nå gikk det så i ett at jeg aldri rakk å spise den, men den ligger i fryseren og godgjør seg så det blir fort litt is til helgen igjen.

UKENS HØYDEPUNKT: VI HAR KJØPT LEILIGHET!!!! Det er uten et fnugg av tvil årets høydepunkt, haha. Sykt deilig at den første leiligheten vi virkelig ville ha ble vår. Jeg er så sykt gira og gleder meg masse til å ta over og flytte inn. Wææ, det er så deilig. Alt klaffet liksom. Det er nesten litt skummelt, men jeg skal nyte og ikke kjøre en typisk Andrea og tenke at noe må gå galt fordi alt har gått så bra frem til nå 😂

UKENS POSITIVE: Alt med flyttingen gikk veldig bra! Det passet å låne bil, vi har fått masse god flyttehjelp og nesten alt vi trengte å kvitte oss med av møbler og ting ble hentet før vi kjørte siste lass. Det er så deilig når ting bare flyter av seg selv og det ikke blir masse unødvendig venting.

UKENS ØNSKELISTE: Nå er det åpenbart interiør som står på ønskelisten. Jeg ønsker med dette gulvteppet, så håper jeg at jeg finner en plass til dette bordet fordi det er så fint. Kleskurven har jeg allerede bestilt hehe og vasen synes jeg er skikkelig fin!

UKENS MATRETT: Jeg husker ikke noe jeg har spist, haha. Jeg har vært dypt sperret inne i flyttebobla og vet ikke om vi har spist middag hver dag en gang. Hva har jeg spist… Det eneste jeg kommer på er taco, veldig spennende det altså.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk på Finn… De aller fleste, sikkert 80% er veldig greie og de gir beskjed, dukker opp til tiden og sånne ting som normale mennesker gjør. Resten…. Er helt grusomme. Fyyyyyyyy så mye irriterende folk jeg har vært borti. Jeg orker ikke de som sier de skal komme og hente noe og bare ikke gir fra seg en lyd. Det å ikke ha respekt for andre menneskers tid er noe av det verste jeg vet.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Nå skjer det en god del denne uken også, men forrige uke ble helt treningsfri på grunn av flyttingen så jeg vil gjerne få til i hvert fall to gode treningsøkter denne uken og gå masse tur! Nå som jeg bor så fint til må jeg virkelig benytte meg av anledningen og bare nyte tur og natur.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette koselige bildet ❤️

6 kommentarer
    1. SÅ koselig bilde! Åhhh… <3 Det første bildet av deg også, så nydelig, og så fint antrekk! Du er så fin i beige og "skinn"! Det blir altså SÅ gøy å se leiligheten deres, og å se hvordan dere får det! Tipper det blir skikkelig fiiint! Syns du har rå god stil! 😀 Å, Gud…. hater mennesker som misbruker andres tid! USJ! Ha en god uke, fine! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg