UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Gina Tricot

KÅPE H&M (lignende her) / GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: Nå er jeg i gang med å fikse meg litt fordi om en liten time skal vi være hos megler og signere salgspapirene. Herregud så blandede følelser jeg har. På den ene siden er jeg kjempeglad, men på den andre er jeg ganske trist. Jeg tror ikke jeg helt skjønner hva som skjer. Jeg føler jeg skal på ferie ellernoe, ikke flytte ut av mine fine kjære leilighet på ordentlig!

UKENS TANKE: JEG FLYTTER OM EN UKE OG INGENTING ER KLART. Jepp, det er det jeg har gått og tenkt på 24/7 den siste uken. Jeg skal vel flytte ut i løpet av helgen, ja. Nå er vi heldigvis godt i gang, men det er alt som har stått i hodet på meg hele uka. Ting må kastes, gis bort og selges og så skal alt pakkes. Nå har det meste blitt fjernet, gitt bort, solgt eller kastet så da har jeg plutselig en litt roligere sjel haha. Nå skal det gå veldig greit tror jeg.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg fant frem denne gamle favorittblusen fra Nelly. Jeg hadde nesten glemt den litt, men etterosm jeg omtrent tømte klessakapet kom den frem igjen. Den er så kul og jeg elsker å kombinere den med jeans.

UKENS TIPS: Dette blir et litt lokalt tips, men samme det! Jeg vil anbefale alle som er i Kristiansand, enten på besøk eller som bor her å ta seg en kaffe på Tiara kaffebar i Rådhusgata. For et hyggelig sted og for noen hyggelige ansatte! Jeg er så lei meg for at jeg først oppdaget dette nå, en uke før jeg flytter, men jeg er i alle fall glad jeg fant det i det hele tatt. Kaffen var sykt god, interiøreter kjempekult og de ansatte er som sagt kjempekoselige. En liten perle, rett og slett.

UKENS CRAVING: Jeg har ikke hatt noen særlige cravings denne uken faktisk. Jeg har vært så stressa at jeg ikke har rukket å crave noe tror jeg 😅 Dette er muligens første gang jeg ikke har noe å komme med her, det sier litt haha.

UKENS HØYDEPUNKT: Åå, definitivt Stavanger-turen. Nydelige reisefølge, nydelig by og vi hadde et veldig fint opplegg synes jeg. En god miks av avslapning, mat, attraksjoner og så slang vi på en tur til Escape room som var kjempemorsomt!

UKENS POSITIVE: Haha, det jeg har gledet meg mest over er faktisk at sofaen ble god som ny etter at vi renset den. Jeg var så redd for at flekkene vi hadde ikke skulle å bort og ble så letta da jeg så hvor fin den ble. Genialt med en sånn rensemaskin altså. Sikkert kjekt å leie/låne med seg jevnlig så man kan få renset. Det var såååå mye drit vi tømte ut av den etterpå, skikkelig ekkelt å tenke på at alt det har vært i sofaen…

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har jo shoppestopp i oktober, men det er vel lov å ønske seg ting allikevel? Jeg synes Gina Tricot har begynt å få inn veldig mye fint og hele ukens ønskeliste er derfra. Strikket kjole her, oversized hvit genser her, oversized blazer her og den NYDELIGE blå kjolen som ligner veldig på den fra Adoore finner dere her.

UKENS MATRETT: Mmm, jeg spiste en helt fantastisk god vegetarpizza på Villa22. Det var noe blomkålsaus på toppen av den, utrolig godt så den anbefaler jeg alle som skal spise der.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Vi har så mye drit her hjemme 😂 Jeg orker ikke. Vi begynte å gå gjennom kontoret i slutten av uken og det var så mye drit. Det er ting som bare har ligget der og tatt plass uten å bli brukt i evigheter. Det er faktisk digg med å flytte da. Man merker jo hva som har blitt brukt og hva som man faktisk ikke trenger å ta vare på.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Nei, det blir rett og slett å være ferdigpakket før helgen og helst ha kjørt mest mulig avgårde så vi bare kan ha en bag og det vi absolutt trenger frem til mandag. Jepp, egentlig bare det.

UKENS FAVORITT-BILDE: Det ble veldig lett denne uken! Dette er kanskje mitt favorittbilde gjennom tidene 😂 Pappa passet Trulte i helgen og sendte meg denne supersøte selfien da vi var på vei til Stavanger, hihi. Sååå skjønne. Der har du knoll og tott.

2 kommentarer
    1. Å, hærreguuud, for et nusselig bilde! Tipper det var koselig å få det tilsendt! Lykke til med innspurten av utflytting! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg